Ik lees hier op het forum veel over de officiele setjes.
Zijn er ook mensen bij die ervaring hebben met de VWCDPIC oplossing.
Lang geleden ben ik eens een keer geattendeerd op een simulatie interface voor een sony radio, zodat je je MP3 speler kon aansluiten. Zo doende ben ik gaan zoeken of er iets dergelijks ook voor VW bestond.
Na een avondje internet afstruinen kwam ik deze site tegen:
http://www.k9spud.com/vwcdpic/
Er wordt door een PIC microcontroller het een en ander gesimuleerd. Het programmeren van een PIC is geen probleem, daar heb ik ervaring mee.
Mijn vraag is zijn er mensen op dit forum die ervaring met deze interface hebben?
Incombinatie met de RNS300?
Ervaring RNS300 Touran2007 met VWCDPIC
-
- New Member
-
- Senior Member
Waarom moeilijk doen als er van een aantal fabrikanten en leveranciers kant en klare adapters te koop zijn, zelfs bij VW zelf? Daaronder zijn de interfaces van ConneX, Connects2, Icelink, Gateway etc etc
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hobby en de uitdaging misschien.
Kant en klaar kopen is makkelijk, zelf doen geeft voldoening en een kick als het lukt.
Heb ooit eens een collega (opel corsa) geholpen met een EGR simulator, kon voor 100 euro een nieuwe stappenmotor kopen. Nu rijdt hij met 5 euro aan electronica onderdelen rond en werkt perfect. Dat het werkte geeft je een kick en voldoening van je hobby, daar kan geen duur speeltje tegen op.
Kant en klaar kopen is makkelijk, zelf doen geeft voldoening en een kick als het lukt.
Heb ooit eens een collega (opel corsa) geholpen met een EGR simulator, kon voor 100 euro een nieuwe stappenmotor kopen. Nu rijdt hij met 5 euro aan electronica onderdelen rond en werkt perfect. Dat het werkte geeft je een kick en voldoening van je hobby, daar kan geen duur speeltje tegen op.
Hide post links |
-
- Senior Member
Welnu, dan ga je eens rustig uitzoekn welke signalen nodig zijn om een VAG radio/navi te laten geloven dat er een specifieke CD wisselaar is aangesloten. Dat is namelijk de hele truc. Zonder deze signalering wordt de wisselaaringang niet vrijgegeven!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-