Hallo,
ik ben onbekend met het c-iq systeem. Ik heb het stukje over C-IQ doorgelezen en enkele zoekopdrachten gegeven op het forum, maar iets is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb een 2ehands auto gekocht waar een PC5400 inzat. Vergezeld met een mapje van 6 cd's met daarop het opschrift SUPERCODE. Er zit ook een sticker bij met streepjes code, waarop een datum staat (17-8-2007) De sticker lijkt me afkomstig van een verpakking.
Nu gaf de 5400 laatst de melding dat ik nog maar 10 dagen gebruik kan maken van .... Ik weet niet meer waarvan, hij geeft de melding nu ook niet meer.
Zijn de cd's met supercode nu ongelimiteerd te gebruiken, dwz ze hebben geen einddatum? Is er iets niet ingevoerd in de 5400 dat wel had moeten gebeuren?
PC5400 supercode
-
- New Member
-
- Senior Member
Ja ongelimiteerdZijn de cd's met supercode nu ongelimiteerd te gebruiken, dwz ze hebben geen einddatum? Is er iets niet ingevoerd in de 5400 dat wel had moeten gebeuren?
Als jij nu een melding krijgt dat de cd nog maar 10 dagen is te gebruiken heb je er geen Supercode cd inzitten, maar een aoude C-IQ cd, en daarvan verloopt he abonnement.
Doe een supercode cd erin en kijk wat er op je scherm komt. Werkt alles dan is de supercode reeds aanwezig in je toestel. Zo niet dan moet je nog een code invoeren. Waar je die vandaan moet halen weet ik niet. Misschien heeft de vorige eigenaar deze code ergens opgeschreven of anderszins bewaard. In het ongunstigste geval moet je er een kopen voor € 89
Zie www.navco.nl
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dank voor je reactie,
Ik denk niet dat ik de vorige eigenaar kan achterhalen. Ik heb de auto gekocht bij een garage en die weer van een lease maatschappij. Dat ik nieuwe cd's zou moeten aanschaffen vind ik niet zo heel erg, omdat deze cd's nogal bekrast zijn en van 2007.
Maar ik heb dus een supercode cd geplaatst. Ik heb ook slechts 1x deze melding gehad bij het opstarten. Nu krijg ik geen melding meer. Ik ga het nog eens proberen.
Ik denk niet dat ik de vorige eigenaar kan achterhalen. Ik heb de auto gekocht bij een garage en die weer van een lease maatschappij. Dat ik nieuwe cd's zou moeten aanschaffen vind ik niet zo heel erg, omdat deze cd's nogal bekrast zijn en van 2007.
Maar ik heb dus een supercode cd geplaatst. Ik heb ook slechts 1x deze melding gehad bij het opstarten. Nu krijg ik geen melding meer. Ik ga het nog eens proberen.
Hide post links |
-
- Moderator
Twijfel nu even wat ie bij mij doet. Volgens mij heb ik nog wat C-IQ producten actief deze maand, maar ben vorig jaar al overgestapt op de supercode.
Kan het niet zo zijn dat er nog een C-IQ product actief is en dat je die melding krijgt dat het over 10 dagen gaat verlopen...
Ik zal morgen even bij mezelf kijken.
frits
Kan het niet zo zijn dat er nog een C-IQ product actief is en dat je die melding krijgt dat het over 10 dagen gaat verlopen...
Ik zal morgen even bij mezelf kijken.
frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- Senior Member
In het C-IQ menu kun je de waarschuwingen mbt de contractduur aan/uitzetten.
Hij gebruikt al Supercode cd's maar deze waarschuwing blijft ondanks het feit dat er geen C-IQ media worden gebruikt, gewoon geactiveerd en dus doorgaan!
Hij gebruikt al Supercode cd's maar deze waarschuwing blijft ondanks het feit dat er geen C-IQ media worden gebruikt, gewoon geactiveerd en dus doorgaan!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Moderator
Klopt wat Gerritje aangeeft.
Ik zou nog even reageren wat ik bij mij zag staan,
Ik zie een hele lijst producten staan die bij mij per 1-3-2009 aflopen.
Waarschuwing staat nog aan, dus eind volgende week krijg ik melding.
Frits de Laar
Ik zou nog even reageren wat ik bij mij zag staan,
Ik zie een hele lijst producten staan die bij mij per 1-3-2009 aflopen.
Waarschuwing staat nog aan, dus eind volgende week krijg ik melding.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb inmiddels ander cd's geprobeerd, werkt perfect. Ik heb die melding ook niet meer gehad. Slechts 1x. ben weer helemaal up to date.
Thanx
Thanx
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-