Goedendag iedereen.
Omdat ik ook op dit forum wel is vragen voorbij zie komen over de video out van de RNS510, hierbij mijn ervaring.
Ik heb vandaag een interface opgehaald bij de firma JNCS, die het voor mij heeft laten uitzoeken en met goed nieuws is gekomen.
De interface heeft 2 video uitgangen om 2 extra beeldschermen (in de hoofdsteunen zoals bij mij het geval) aan te sturen.
Tevens audio uitgang om daar zoals ik heb gedaan de interface voor de draadloze koptelefoons op aan te sluiten.
Heb het vandaag ingebouwd en ik ben blij dat het na maanden zoeken uiteindelijk toch is gelukt.
Mocht iemand meer willlen weten over de interface, hij is hier te verkrijgen.
http://www.jncs.nl/winkel-filter.asp?aa ... gen&shop=5
Let wel hij doet het Volgens mij voor nu alleen op de B versie.
RNS 510 Video Out
-
- New Member
-
- Normal Member
En het werkt ook op de A-versie na deze te hebben geupdate met de 1100 firmware
Na een update te hebben uitgevoerd op mijn RNS510 A-versie werkt hij nu als een B-versie, met ook alle functie's van de B-versie nu dus ook op mijn RNS510.
Heb bij JNCS een kabel aangeschaft om achter ook 2 schermpjes te kunnen aansturen, iets wat alleen met de B-versie kon, zij men.
Niets is minder waar, gebruik je de 1100 firmware dan transformeerd je A-versie in een B-versie, echt top.
Ik kan voorin de achter schermen aansturen en hoef niet zelf mee te kijken.
Kabel gekocht bij bovenstaand bedrijf, verder voor 80 euro een tv vrijschakeling gekocht op Ebay.de en deze werkt ook perfect.
Na een update te hebben uitgevoerd op mijn RNS510 A-versie werkt hij nu als een B-versie, met ook alle functie's van de B-versie nu dus ook op mijn RNS510.
Heb bij JNCS een kabel aangeschaft om achter ook 2 schermpjes te kunnen aansturen, iets wat alleen met de B-versie kon, zij men.
Niets is minder waar, gebruik je de 1100 firmware dan transformeerd je A-versie in een B-versie, echt top.
Ik kan voorin de achter schermen aansturen en hoef niet zelf mee te kijken.
Kabel gekocht bij bovenstaand bedrijf, verder voor 80 euro een tv vrijschakeling gekocht op Ebay.de en deze werkt ook perfect.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Leuk dat het werkt!
Wordt wel nog een prijziger toestel.....
Wordt wel nog een prijziger toestel.....
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
Ja klopt inderdaad
Als je dieuwe software erop zet werkt de A versie ook met de interface, had ik ook gezien.
En wordt het ook een duur systeem?
Dat was het van zichzelf toch al hahahahah
Maar als je het al in je auto heb zitten hoef je in ieder geval geen losse dvd speler enz te monteren maar heb je lekker makkelijk alles in.
Als je dieuwe software erop zet werkt de A versie ook met de interface, had ik ook gezien.
En wordt het ook een duur systeem?
Dat was het van zichzelf toch al hahahahah
Maar als je het al in je auto heb zitten hoef je in ieder geval geen losse dvd speler enz te monteren maar heb je lekker makkelijk alles in.
Hide post links |