Daar ben ik als eigenaar van de VRM6100 dan ook even om te reageren.
Ik heb geen ervaring/vergelijk met de VRM6200.
Mij bevalt het systeem in ieder geval prima en nog geen problemen ermee gehad in de ongeveer 1,5 jaar dat ik systeem nu in de auto heb.
Enig nadeel zou kunnen zijn, dat zodra scherm uitklapt, je mogelijk niet bij de knoppen kan (die dan niet meer bereikbaar zijn op dashboard). In mijn Renault kan ik de knoppen van de verwarming dan niet bedienen, maar door op de knop te drukken, kun je scherm even horizontaal laten kantelen, zodat je er wel bij kan.
Op vakantie scherm naar de bijrijder gedraaid, zodat hij zelfs een film kon zien. Af en toe door de film heen dan de aanwijzingen van de navigatie.
Ik meen me nog te herinneren dat de VRM6200 wat problemen had met de navigatiemededelingen. Op dat moment werd muziek volledig in de mute gezet.
Bij mijn 6100 wordt muziek op de voorspeakers gedemd, achterin gaat muziek gewoon door. De navigatiemelding volgt dan op de voorspeakers.
Er zit ook nog een aansluiting op voor usb en SD-card. Ik download nog wel eens wat muziek. Dat gooi ik dan eerst even op een usb om het te beluisteren. Bevalt het, dan zet ik het later over in mijn muzieklibrary en anders verdwijnt het in de bekend map
Kortom, hier een tevreden VRM6100-gebruiker.
Frits de Laar