hallo,
ik heb zopas mijn rns-e geplaatst. mijn wagen had origineel geen audi radio maar een gewone pioneer radio, dus heb ik de can high en can low draden zelf toegevoegd achteraan de teller.
nu werkt mijn rns-e perfect maar heb ik ondervonden, na dat ik mijn sleutel uit het contact haal en de rns-e dus uit gaat, wanneer ik dan aan de pinkers of het groot licht kom, de rns-e rare dingen begint te doen:
het scherm lijkt uit te zijn maar wordt een zeer donker groenachtig zwart en wanneer je goed kijkt zie je er zwarte, horizontale lijnen in. ook begint de cd te draaien en hoor ik een "bop"-achtig geluid door de luidsprekers.
dit duurt ongeveer een minuut of zo, daarna gaat het scherm volledig uit en stopt de cd met draaien. tot ik weer aan de pinkers of het groot licht kom, dan begint de hierboven beschreven situatie opnieuw.
kan iemand mij aub vertellen wat het probleem hier is? als er een probleem is tenminste..
ook zou ik nog de pin locatie van de k-line draad achteraan de teller moeten weten aub. kan iemand me deze vertellen of zeggen waar ik hier meer info over vind?
bedankt.
rns-e probleem
-
- New Member
-
- Starting Member
rns-e is niet goed aangesloten en is waarschijnlijk niet goed gecodeerd.
kijk eens op audiforum.us daar staat genoeg informatie.
kijk eens op audiforum.us daar staat genoeg informatie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hi Evil,
je hebt de verkeerde Canbus gebruikt... Je MOET de CANinfotainment gebruiken hiervoor, zijn 2 oranje draden in elkaar gedraaid met de kleurcode oranje/groen=high en oranje/bruin=low meestal achter instrumentenpaneel te vinden..
K-Line zou origineel achter de radio moeten zitten (Grijs, grijs/blauw) anders aansluiten op de OBD stekker.
Succes!
groet Emiel
je hebt de verkeerde Canbus gebruikt... Je MOET de CANinfotainment gebruiken hiervoor, zijn 2 oranje draden in elkaar gedraaid met de kleurcode oranje/groen=high en oranje/bruin=low meestal achter instrumentenpaneel te vinden..
K-Line zou origineel achter de radio moeten zitten (Grijs, grijs/blauw) anders aansluiten op de OBD stekker.
Succes!
groet Emiel
Hide post links |
-
- Senior Member
Deze kleurencombinatie klopt nietemielvanham schreef:Hi Evil,
Succes!
groet Emiel
De kleurencombinatie oranje/groen en oranje/bruin is CAN-comfort.
Het moet zijn:
De kleurencombinatie oranje/lila en oranje/bruin is CANinfotainment.
Oranje/lila is CAN-High
Oranje/bruin is CAN-Low
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht