Hallo NavTeq Team,
Het is zeer vers maar toch,
Er is een rotonde gemaakt op de Valutaweg in Nieuw-Vennep om het nieuwe Bedrijvenpark Nieuw-Vennep zuid te kunnen benaderen.
Ik heb het niet gecontroleerd maar de straten van het bedrijvenpark zijn ook misschien direct op te nemen in de nieuwe database.
Nieuw-Vennep, Wijziging in de Valutaweg
-
- Senior Member
Nieuw-Vennep, Wijziging in de Valutaweg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]
[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]
[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Zowel in mijn database als in die van Maporama (die gebruikt de database van Navteq) ontbreekt de Valutaweg.. Deze weg heet hier "Leimuiderweg". Ik weet uiteraard niet of Navteq deze weg al in de database heeft staan, maar bij mij ontbreekt deze straat in zijn geheel (hij is er dus wel, maar heet anders). Ook het industriegebiedje ontbreekt in beide datbases (mijne (BMW 2003-02) en die van Maporama).
Groetjes,
Toho_NL.
[edit] Staat die weg (de Valutaweg) wel in jouw database? En gebruik je Navteq of TeleAtlas? [/edit]
Groetjes,
Toho_NL.
[edit] Staat die weg (de Valutaweg) wel in jouw database? En gebruik je Navteq of TeleAtlas? [/edit]
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Specified Moderator
Nieuw-Vennep Valutaweg en bedrijvenpark
Hallo Checkin,
Begin februari is er veldwerk gedaan in en rond dit bedrijvenpark, en derhalve van midden dit jaar in de diverse navi-producten terug te vinden.
dankjewel voor de melding, het Navteq NHS team
Begin februari is er veldwerk gedaan in en rond dit bedrijvenpark, en derhalve van midden dit jaar in de diverse navi-producten terug te vinden.
dankjewel voor de melding, het Navteq NHS team
Hide post links |