MS5000

Joppe
Starting Member
Starting Member

MS5000

Bericht door Joppe »

De cd lezer van de zojuist door mij overgenomen MS 5000 weigert de zelf geschreven CD's (geschreven onder WinXP) Ik heb een CD en een CDRW gemaakt met MO5076 (VDO Dayton_-_OS Update-MO5076 for MS5000 .ccd, .cue,.img en .sub) Beide CD's worden echter niet herkend en direct uitgeworpen, zo ook de (zelfgebrande) CD met Navteq_France 2007 2008.nrg Iemand een idee wat er fout gaat ? De origineel bijgeleverde CD van BENELUX/Europa wordt wel herkend en gelezen, dus de CD lezerzelf lijkt in orde... :? :? :cry: :cry:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Figaro75
Senior Member

Bericht door Figaro75 »

Als je zelf CD's brand voor navigatiesystemen moet je er voor zorgen dat dit zo langzaam mogelijk gebeurd.
Dus het liefst 1x of 2x schrijfsnelheid.

Het luistert namelijk heel nauw en een 1-tje of 0-tje weg betekend dat hij het al niet meer doet.
Bij muziek heb je daar niet zo'n last van.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Over kopieën en kopiëren is al heeeel veel geschreven op dit forum.
Mede om die reden is er in het Reglement http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/rules.php opgenomen:

Ie: Discussies over illegale kopieën en kopiëren van kaart materiaal dan wel besturings software zijn niet toegestaan op het forum. Gebruik de zoek-functie, er is al zeer veel over geschreven en te doen geweest.

Voorts nog de opmerking dat de bron van die MO 5076 wel eens verdacht zou kunnen zijn. Ook daarover is al het eea geschreven :roll:
Vertel daarom even waar je ten naaste bij woont, dan kan wellicht iemand je helpen die MO 5076 even in te spelen, met een goed werkend exemplaar :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joppe
Starting Member
Starting Member

Bericht door Joppe »

Sorry, het was niet de bedoeling om tegen de regels te zondigen. Ik heb de hele boel zo overgenomen uit een total-loss wagen. Ik woon in het noorden van Antwerpen, kort bij Bergen op Zoom. Het toestel is echter nog niet ingebouwd: het staat hier "ter kenismaking" op mijn bureau, aangesloten en semi-werkend tot ik besluit tot aankoop. Voor mijn MH (Fiat Ducato onderstel) heb ik ook nog een pulsgever nodig en die kost, samen met de kost van een upgrade en van een stel kaarten zal uiteraard meewegen op mijn beslissing tot aankoop. :oops: :oops: :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Om het systeem te updaten met SW 7.6, da's te doen. Ik weet iemand in jouw buurt die dat kan regelen.

Maar zoals je schrijft, je moet de kosten van een nieuwe kaart-CD en die voor het inbouwen in jouw Ducato wel goed op een rij zetten voordat je daartoe besluit.

Laat je weten wat je gaat doen? Dan zal ik zonodig kontakt leggen met iemand die je, na inbouw kan helpen met het inspelen van SW 7.6.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht