ik heb een gebruikte MS5400 aangeboden gekregen die uit een mazda 6 is gedemonteerd. volgens mij mist er de GPS zender.
1: klopt dit dat deze niet in het scherm is ingebouw maar los er bij hoort te zitten.
2: zo ja waar kan ik deze losse zender kopen?
3: wat moet ik allemaal aansluiten om het systeem zo simpel mogelijk te laten werken
4: is er iemand die ervaring heeft met het inbouwen in een Mazda 6 2003.
alvast dank voor de antwoorden
VDO MS5400
-
- New Member
-
- Senior Member
In de volgorde van je vragen:
Ook vij www.navco.nl
- De GPS-antenne is een los onderdeel
- Te koop bij oa www.navco.nl
- In de afdeling handleidingen staat ook een ibouwhandleiding maar zie verder hieronder
- Er is maar één manier van aansluiten en dat is alles aansluiten
- http://www.jewuwa.de/GPS_Navigation/GPS ... azda_6.pdf voor een Duitse handleding voor inbouw van een MS5000 die vergelijkbaar is vwb inbouw
Ook vij www.navco.nl
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
bedankt,
v.w.b. het aansluiten heb ik van een bedrijf welke navigatie inbouwd begrepen dat er alleen een massa,een + en een geschakelde + nodig was om het systeem te kunnen laten werken. De rest was alleen voor de finese en had geen toegevoegde waarde. Graag zou ik dan ook van de "kenners" horen wat hier van waar is.
bedankt voor de laatste opmerking m.b.t. de C-IQ. ik heb er alleen 2 cd's bij (benelux en europa) met supercode. Heb ik het goed dat ik dan deze onbeperkt kan gebruiken? zo ja kun je dan ook updaten of heb je dan weer een nieuwe supercode nodig?
v.w.b. het aansluiten heb ik van een bedrijf welke navigatie inbouwd begrepen dat er alleen een massa,een + en een geschakelde + nodig was om het systeem te kunnen laten werken. De rest was alleen voor de finese en had geen toegevoegde waarde. Graag zou ik dan ook van de "kenners" horen wat hier van waar is.
bedankt voor de laatste opmerking m.b.t. de C-IQ. ik heb er alleen 2 cd's bij (benelux en europa) met supercode. Heb ik het goed dat ik dan deze onbeperkt kan gebruiken? zo ja kun je dan ook updaten of heb je dan weer een nieuwe supercode nodig?
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik kan je verzekeren dat als het zo is dat dit bedrijf dit beweert, ze zich beter kunnen gaan richten op de pluimveehouderij. Onzin en volledig verkeerd informatie. Bewijs van grove onkunde.taildancer schreef:bedankt,
Eenmaal supercode ingevoerd, altijd vrijgeschakeld en je kunt elk jaar nieuwe cd's aanschaffen.bedankt voor de laatste opmerking m.b.t. de C-IQ. ik heb er alleen 2 cd's bij (benelux en europa) met supercode. Heb ik het goed dat ik dan deze onbeperkt kan gebruiken? zo ja kun je dan ook updaten of heb je dan weer een nieuwe supercode nodig?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
ondertussen is het gelukt om de navigatie in te bouwen! nogmaals bedankt voor jullie hulp!
Als afsluitng heb ik nog wel een vraagje n.l.: wanneer ik de CD (met supercode) in de speler heb en ik geef een land (oostenrijk) en een plaats en adres in dan begint de zandloper wel te lopen als ik om begeleiding vraag maar er volgt geen berekening. Na mijn idee zit ik wel in gedigitaliseerd gebied omdat mijn adres wel wordt weergegeven. mogelijk is er een andere simpele verklaring en ik hoop dat er iemand is die mij een antwoord kan geven.
alvast dank!
Als afsluitng heb ik nog wel een vraagje n.l.: wanneer ik de CD (met supercode) in de speler heb en ik geef een land (oostenrijk) en een plaats en adres in dan begint de zandloper wel te lopen als ik om begeleiding vraag maar er volgt geen berekening. Na mijn idee zit ik wel in gedigitaliseerd gebied omdat mijn adres wel wordt weergegeven. mogelijk is er een andere simpele verklaring en ik hoop dat er iemand is die mij een antwoord kan geven.
alvast dank!
Hide post links |
-
- Senior Member
Wat jij doet kan niet!
Je kunt met de cd Centraal Europa wel een adres in Ooastenrijk opzoeken maar voor het berekenen van een route moet er een cd in zitten waarop de volledige route staat en dat kan alleen maar met de cd Doorgaande Wegen Europa. En dan nog moet je je in de buurt van een doorgaande weg bevinden wil de berekening slagen
Je kunt met de cd Centraal Europa wel een adres in Ooastenrijk opzoeken maar voor het berekenen van een route moet er een cd in zitten waarop de volledige route staat en dat kan alleen maar met de cd Doorgaande Wegen Europa. En dan nog moet je je in de buurt van een doorgaande weg bevinden wil de berekening slagen
Hide post links |