Vanmiddag de nieuwe Supercode CD's Europa binnen gekregen.
Het is tegenwoordig een pakket van 10 cd's waarbij dezelfde indeling is aangehouden als bij de "normale" Navteq CD's. Echter bij de Supercode CD's staan de MRE er, net als voorheen, niet op!
Het betreft thans 10 CD's:
Benelux
Centraal Europa
Duitsland
Frankrijk
Italië/Griekenland
Groot Britannië
Oost Europa
Scandinavië
Spanje/Portugal
Major Roads of Europe
De database is van Q4 2007
This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.
Tool :4.0.07
Date :2008-04-03
Operator :uida1687
CD number :19743
Medium :Master CD
Navigation databases:
.../prod/CIQ/NavTech/europe/eu-c1/euc1_ex_sv_999_20080329qNT07Q4caz9.cpr
Type :C-IQ 999_V7 (COM)
Event Texts :carinet16s512ca.20080318
TPD Database :/carin/ITPD/Full_Products/07Q4.105/20080403
IBA Database :Not available
CARINSYS File :Not available
Supercode 2008/09
-
- Senior Member
Supercode 2008/09
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
hoi gerritje
ik heb deze ook in mijn apparaat zitten
dacht dat er polnav inzat en kon al niet veel vinden
nu deze erin zitten kan ik dan ook updates en kaarten bijbestellen na verloop van tijd of zijn deze voorlopig de laatste
en is dat apparaatonafhankelijk ?
mvg appie
ik heb deze ook in mijn apparaat zitten
dacht dat er polnav inzat en kon al niet veel vinden
nu deze erin zitten kan ik dan ook updates en kaarten bijbestellen na verloop van tijd of zijn deze voorlopig de laatste
en is dat apparaatonafhankelijk ?
mvg appie
Hide post links |
-
- Senior Member
De enige overeenkomst is dat de datum van de gegevens van jouw kaarten hetzelfde is.
Ik kan je met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat geen enkel ander type kaarten voor jouw toestel bruikbaar is en de hier getoonde supercode 2008/2009 al helemaal niet
Ik kan je met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat geen enkel ander type kaarten voor jouw toestel bruikbaar is en de hier getoonde supercode 2008/2009 al helemaal niet
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
ik weet het niet hoor gerritje
gegevens zijn krek hetzelfde
zal het eens bij navteq zelf vragen
mvg appie
gegevens zijn krek hetzelfde
zal het eens bij navteq zelf vragen
mvg appie
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik weet het wel.
De 2 kaarten hbben absoluut niets met elkaar te maken.
Alleen de gegevens waarmee de kaarten zijn gemaakt komen allebei van Navteq en zijn van dezelfde datum. Daarmee is helemaal niet gezegd dat het om dezelfde omvang van de gegevens gaat
De 2 kaarten hbben absoluut niets met elkaar te maken.
Alleen de gegevens waarmee de kaarten zijn gemaakt komen allebei van Navteq en zijn van dezelfde datum. Daarmee is helemaal niet gezegd dat het om dezelfde omvang van de gegevens gaat
Hide post links |
-
- Starting Member
snap nu wat je bedoeld
idd ik kan geen complete postcode intyppen alleen de cijfers (vervelend) en zie dat dat bij de verschillende navteq navigaties dat sommige wel en sommige niet kunnen
heb de vraag gesteld bij navteq en kreeg een mail, binnen twee werkdagen antwoord
mvg appie
idd ik kan geen complete postcode intyppen alleen de cijfers (vervelend) en zie dat dat bij de verschillende navteq navigaties dat sommige wel en sommige niet kunnen
heb de vraag gesteld bij navteq en kreeg een mail, binnen twee werkdagen antwoord
mvg appie
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat je letters bij de postcode kunt invoeren is iets dat nog lang niet bij alle toestellen mogelijk is gemaakt. Van VDODayton kent bijv alleen de serie PN1000, 2050 en 3000 deze mogelijkheid.
Bij de andere toestellen van VDO gaat dit dmv een postcodezoeker. Alleen Nederland en UK hebben namelijk letters in de postcodes!
Bij de andere toestellen van VDO gaat dit dmv een postcodezoeker. Alleen Nederland en UK hebben namelijk letters in de postcodes!
Hide post links |
-
- Starting Member
EUBC_Dutch (EUBC_Dutch@navteq.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig
Verzonden: woensdag 17 december 2008 11:09:57
Aan: ......... Geachte heer ....., Hartelijk dank voor uw vraag naar PDA/PND met navigatie. NAVTEQ levert de database voor uw PDA/PND. Op dit moment verzorgen wij echter niet de distributie van de kaarten voor deze apparaten. Voor meer informatie over hoe u extra kaarten kunt bestellen, adviseren wij u contact op te nemen met uw EONON-leverancier, of de website www.polstargps.com bezoeken. Als u zich bij ons laat registreren zullen wij u bericht sturen mochten we de distributie van deze kaarten in de toekomst voor onze rekening nemen. U kunt online registreren door de volgende link te gebruiken:http://www.navteq.com/RegistrationServl ... inentId=EU Als u zich liever per telefoon laat registreren kunt u dit doen door contact op te nemen met ons Customer Service Centre op één van de onderstaande telefoonnummers.. Mocht u nog meer informatie willen, kunt u op dit e-mailbericht antwoorden of telefonisch contact met ons opnemen. Vermeld bij uw antwoord alstublieft het referentienummer van dit e-mailbericht,. Met vriendelijke groet, NAVTEQ Customer Service Centre PO Box 501 7300 AM APELDOORN THE NETHERLANDS
mvg appie
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig
Verzonden: woensdag 17 december 2008 11:09:57
Aan: ......... Geachte heer ....., Hartelijk dank voor uw vraag naar PDA/PND met navigatie. NAVTEQ levert de database voor uw PDA/PND. Op dit moment verzorgen wij echter niet de distributie van de kaarten voor deze apparaten. Voor meer informatie over hoe u extra kaarten kunt bestellen, adviseren wij u contact op te nemen met uw EONON-leverancier, of de website www.polstargps.com bezoeken. Als u zich bij ons laat registreren zullen wij u bericht sturen mochten we de distributie van deze kaarten in de toekomst voor onze rekening nemen. U kunt online registreren door de volgende link te gebruiken:http://www.navteq.com/RegistrationServl ... inentId=EU Als u zich liever per telefoon laat registreren kunt u dit doen door contact op te nemen met ons Customer Service Centre op één van de onderstaande telefoonnummers.. Mocht u nog meer informatie willen, kunt u op dit e-mailbericht antwoorden of telefonisch contact met ons opnemen. Vermeld bij uw antwoord alstublieft het referentienummer van dit e-mailbericht,. Met vriendelijke groet, NAVTEQ Customer Service Centre PO Box 501 7300 AM APELDOORN THE NETHERLANDS
mvg appie
Hide post links |
-
- Senior Member
Voor dat antwoord had je niet naar Navteq hoeven mailen. Dat was al bekend
Neem u maar aan dat een nieuw toestel straks goedkoper is dan een update.
Neem u maar aan dat een nieuw toestel straks goedkoper is dan een update.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-