Ik zit nu ook te kijken naar updates omdat ik steeds vaker in nieuwbouwwijken kom, en vanwege mijn oude kaarten (2003-2004) krijg ik steeds te zien dat ik middenin het water rijd en dat soort onzin.
Nu zoek ik dus nieuwe kaarten; ik heb al veel berichten gelezen, maar nu komt het op ervaringen aan;
- bij welke leverancier heb je de meeste kans op nieuwe dekking bij bijvoorbeeld nieuwbouwwijken en nieuwe straatnamen
(ik dacht Navteq, zo te lezen?)
- welke leverancier heeft de beste dekking in zuid-noorwegen
(nu komt het op ervaringen aan, want het schijnt dat ze allebei 99% hebben, maar ik heb op mijn andere navsysteem (met TeleAtlas) wel eens fouten, bijvoorbeeld op een rechte weg zegt hij ineens dat er een rotonde is enzo)
Als ik trouwens op vakantie ga, dan moet ik dus waarschijnlijk van CD wisselen, of niet? Krijg ik dan, als ik een adres invoer in Noorwegen of Denemarken, dat hij hem niet kan vinden, omdat die cd er niet inzit, of moet ik tijdens de reis opeens van CD wisselen? Of is het wel 1CD, maar voor de echte, gedetailleerde kaarten moet er van CD gewisseld worden? Hoe zit dat?
Stom eigenlijk dat het op 4 cd's moet, bij bovengenoemd ander navsysteem heb ik NL, BE, DE, DK, NO, Z op het interne geheugen van 256MB...