Ik heb van iemand, in Rijswijk, een VDO Dayton PC 3000 navigatiesysteem overgenomen. Met afstandsbediening en scherm.
Hij werkt fantastisch alleen, als ik hem gebruik denkt ie altijd dat mijn huidige positie in Rijswijk is. Als ik dan vervolgens een stukje rij dan weet ie wel de actuele postitie.
Als ik op mijn bestemmingspunt mijn auto uit en aan zet dan denkt ie weer dat ik in Rijswijk ben.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt!
Positieprobleem
-
- New Member
-
- Moderator
Gok: de constante en de geschakelde plus omgedraaid?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Dan zijn er dus nu twee die erop gokken dat de accu- en de kontaktplus verwisseld zijn. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat de oorzaak, en is je probleem opgelost na verwisseling.
Overigens zou je nu ook problemen moeten hebben met het opslaan van bestemmingen en adressen in het adresboek, klopt dat?
We horen het wel.
Groet,
JW
Dan zijn er dus nu twee die erop gokken dat de accu- en de kontaktplus verwisseld zijn. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat de oorzaak, en is je probleem opgelost na verwisseling.
Overigens zou je nu ook problemen moeten hebben met het opslaan van bestemmingen en adressen in het adresboek, klopt dat?
We horen het wel.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Als dat opslaan gedaan wordt ruim voordat je het systeem uitzet, doet 'ie dat ook netjes als de twee spanningen verwisseld zijn. Maar als je een bestemmings plaats die niet in je adresboek zit wilt opslaan, en meteen je kontakt uitzet zou dat opslaan wel eens niet kunnen lukken.Quinion schreef:Neej,
Hij slaat adressen e.d. wel in het adresboek op...
Maar hoe dan ook, als de twee spanningen verwisseld zijn krijg je het door jou aangegeven verschijnsel. En dus even controleren.
Succes,
JW
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb er vanmiddag even naar gekeken. Aan de draden hadden we netjes stekkers geampt, en die van de duurpuls was niet helemaal fris.
Ik heb het even gefixt en nu doet ie het
In het begin haperde hij aardig maar nu is ie ok.
Bedankt voor de hulp
Groeten
Ik heb het even gefixt en nu doet ie het
In het begin haperde hij aardig maar nu is ie ok.
Bedankt voor de hulp
Groeten
Hide post links |