Als ik een USB stick (FAT32) met MP3's aansluit, krijg ik in het scherm 'no device' te zien. Moet ik ergens in het systeem iets aanzetten? Staat niet duidelijk vermeld in de handleiding, of ik moet er overheen gelezen hebben...
Ook is het zo dat wanneer ik bel via het systeem, de andere kant enorm veel last heeft van een echo. Iemand hier ook ervaring mee?
Mijn vorige (Pioneer AVICD3BT) had nergens last van...jammer dat ie nu ergens op marktplaats zwerft met losse draadjes
Vast bedankt voor de reakties...
Gr. Edu
DNX5220BT geen USB connectie en ECHO in BT verbinding
-
- New Member
-
- Senior Member
Ik zou even terug gaan naar jouw dealer, USB moet gewoon werken en de BT van de Kenwoods is super.
Misschien heb je hem zelf te hard staan of de microfoon is foutief gemonteerd.
Misschien heb je hem zelf te hard staan of de microfoon is foutief gemonteerd.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dank je.. Toevallig vanmiddag bij de dealer geweest maar de vraagtekens zag ik boven z'n hoofd. Is het nodig om de mp3's dan in een map te plaatsen ipv klakkeloos op de stick?
Ik zal eens experimenteren met de plaatsing van de microfooon. Bevind zich nu in m'n Octavia boven de spiegel bij de binnenverlichting. Het geluid blijft echter wel aan de 'te heldere, hoge' kant.
Bedankt in ieder geval!
Edu
Ik zal eens experimenteren met de plaatsing van de microfooon. Bevind zich nu in m'n Octavia boven de spiegel bij de binnenverlichting. Het geluid blijft echter wel aan de 'te heldere, hoge' kant.
Bedankt in ieder geval!
Edu
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-