taal aanpassen van een carin 522
-
- Starting Member
taal aanpassen carin philips
ik weet niet welk type het is en ik heb er niets meer van geen cd of niks voor de taal aan te passen hoe kan ik dat doen en waar vind ik welk type dat het is dan kunnen jullie mij meschien verder helpen (hij staat ingebouwd in een range rover van 2000
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ga naar instellingen-systeemconfiguratie en kijk welke gegevens hier staan bij HW en SW versie. Daaraan kun je precies zien welk systeem je hebt. http://www.hxs.de/CARiN.htm
Er zijn destijds speciale versies uitgebracht voor Range Rover maar als het hier een systeem betreft met kleurenscherm, is het gebruik van de CD met software 4.9 altijd geschikt om de taal te kunnen wijzigen.
Ga naar Instellingen Taal en kies voor wijzigen. Je zult één van de aanwezige talen moeten vervangen en na dit gedaan te hebben wordt er om de cd gevraagd. Op dat moment kun je de SW cd erin stoppen en zal de geslecteerde taal worden geladen. Deze kun je dan instellen als standaard.
Er zijn destijds speciale versies uitgebracht voor Range Rover maar als het hier een systeem betreft met kleurenscherm, is het gebruik van de CD met software 4.9 altijd geschikt om de taal te kunnen wijzigen.
Ga naar Instellingen Taal en kies voor wijzigen. Je zult één van de aanwezige talen moeten vervangen en na dit gedaan te hebben wordt er om de cd gevraagd. Op dat moment kun je de SW cd erin stoppen en zal de geslecteerde taal worden geladen. Deze kun je dan instellen als standaard.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
taal aanpassen van een carin 522
kan mij iemad zegen waar ik deze cd 4.9-09/2000 vind of waar ik de software kan downlaoden vaar de taal aan te passen ik ben er eindelijk achter gekomen welke cd ik moet habben maar waar vind ik die Groetjes Pieter
Hide post links |
-
- Senior Member
http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... cts_id=346
Of het verstandig is je huisadres in je profiel te vermelden
Of het verstandig is je huisadres in je profiel te vermelden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Vermeld nooit en te nimmer je prive email, telefoonnummer of adres op een openbare site!!!
En voor de goede orde: Ik verkoop niets!
Mod: wil je die persoonlijke gegevens allemaal verwijderen svp?
En voor de goede orde: Ik verkoop niets!
Mod: wil je die persoonlijke gegevens allemaal verwijderen svp?
Hide post links |
-
- Moderator
Pieter, als je nou om te beginnen alleen even je woonplaats noemt, en verder niets, dan is er vast wel een lid alhier die je graag verder helpt met het inspelen van de nieuwe systeemsoftware.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-