Taal aanpassen ?

badplop
New Member
New Member

Taal aanpassen ?

Bericht door badplop »

Hallo ,

Kan iemand mij zeggen hoe ik een taal kan aanpassen in mijn navigatie zowel tekst als gesproken taal ?
Kan ik e.v de cd aanschaffen om mijn systeem te updaten zodat ik deze in het Nederlands kan instellen ?
Heb van iemand een vdo dvd systeem gekocht maar deze kan alleen in het Engels of Duits gezet worden ???
Daar voor zat er in mijn wagen een cd rom vdo systeem nu dus een nieuwere versie dvd lezer.
Hieronder enkele gegevens die ik gevonden heb hopelijk kunnen jullie hiermee verder ?
HW : 0124
SW : 0500
Language : 0540
Ik ben op alle gebied een super leek in dit item .
Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen ?
In gewone verstaanbare taal a.u.b

Mvg
Fred. :D

[/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je praat over een DVD systeem met SW 0124. Dan zal ik maar aannemen dat het een PC5700 is :oops:
Om de ingestelde taal te veranderen naar een die nog niet is geïnstalleerd heb je de Systeemsoftware en Language Loading Disk nodig. Dit is op dit moment de MO5712. Hierop staan de laatste versies voor jouw VDODayton DVD systeem.
In het menu met instellingen van taal kies je voor veranderen van taal en daarna krijg je de keuze of je duis of engels wilt vervangen. Dit gedaan hebbend wordt er naar de taal cd gevraagd en die stop je er in. Vervolgens wordt de taal geladen en kun je de zaak instellen zoals jij wilt.
Eea staat ook beschreven in de handleiding die je er naar ik mag hopen wel bij hebt gekregen.

Denk er wel om dat je om met de nieuwste DVD te kunnen werken, de beschikking moet hebben over de zgn Supercode om daarmee je toestel vrij te schakelen voor onbeperkt gebruik. En, hoe vervelend misschien ook, die zul je moeten kopen bij een offciële dealer . Op dit moment is de prijs daarvan € 145