Taal aanpassen ?

badplop
New Member
New Member

Taal aanpassen ?

Bericht door badplop »

Hallo ,

Kan iemand mij zeggen hoe ik een taal kan aanpassen in mijn navigatie zowel tekst als gesproken taal ?
Kan ik e.v de cd aanschaffen om mijn systeem te updaten zodat ik deze in het Nederlands kan instellen ?
Heb van iemand een vdo dvd systeem gekocht maar deze kan alleen in het Engels of Duits gezet worden ???
Daar voor zat er in mijn wagen een cd rom vdo systeem nu dus een nieuwere versie dvd lezer.
Hieronder enkele gegevens die ik gevonden heb hopelijk kunnen jullie hiermee verder ?
HW : 0124
SW : 0500
Language : 0540
Ik ben op alle gebied een super leek in dit item .
Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen ?
In gewone verstaanbare taal a.u.b

Mvg
Fred. :D

[/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je praat over een DVD systeem met SW 0124. Dan zal ik maar aannemen dat het een PC5700 is :oops:
Om de ingestelde taal te veranderen naar een die nog niet is geïnstalleerd heb je de Systeemsoftware en Language Loading Disk nodig. Dit is op dit moment de MO5712. Hierop staan de laatste versies voor jouw VDODayton DVD systeem.
In het menu met instellingen van taal kies je voor veranderen van taal en daarna krijg je de keuze of je duis of engels wilt vervangen. Dit gedaan hebbend wordt er naar de taal cd gevraagd en die stop je er in. Vervolgens wordt de taal geladen en kun je de zaak instellen zoals jij wilt.
Eea staat ook beschreven in de handleiding die je er naar ik mag hopen wel bij hebt gekregen.

Denk er wel om dat je om met de nieuwste DVD te kunnen werken, de beschikking moet hebben over de zgn Supercode om daarmee je toestel vrij te schakelen voor onbeperkt gebruik. En, hoe vervelend misschien ook, die zul je moeten kopen bij een offciële dealer . Op dit moment is de prijs daarvan € 145
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
badplop
New Member
New Member

Aanpassen

Bericht door badplop »

Hallo ,

Alvast bedankt om het snelle antwoorden.
Als ik de laatste nieuwe update wil 2008/2009 moet ik dan ook nog een update naar Nederlands doen ?
Of zit deze er dan ineens bij als ik via navteq een dvd bestel en een nieuwe supercode ingeef die ik na bestelling blijkbaar krijg dan ?
Ik zou dit bestellen of ben ik verkeerd bezig ?
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... =OfferList
Nogmaals sorry voor mijn onkunde over dit item.

Mvg
Fred. :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je hebt met die DVD geheel Europa ter beschikking
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Voor een nieuwe kaart zit je daar goed mee. Je kunt 'm ook bestellen bij Navco http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... d=10022027 is 'ie ook nog eens een paar euri goedkoper :wink:
Maar om de taal te wisselen heb je de besturings-SW CD nodig, dat is die MO 5712. Als je een nieuwe kaart bestelt bij Navco zeg er dan bij dat je die MO 5712 ook nodig hebt, die krijg je er dan gewoon bij.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht