Ik overweeg om een Becker Traffic Pro 7949 te kopen. 2e hands, via Marktplaats. De verkoper meent dat er Bluetooth op dit apparaat zit, maar in de beschrijvingen / handleidingen die ik op de website van Becker vind, komt die Bluetooth functie niet terug. Wel op de 7945, maar niet op de 7949...
Wie weet hoe het zit ?
Alvast dank, Jan
Becker 7949
-
- New Member
-
- Senior Member
De 7949 heeft geen BT, ook niet als de verkoper anders tracht te beweren
Misschien is de goede man wel in de war met wat Becker "Verbale besturing" noemt
Denk overigens even na voor je deze keuze maakt mbt de nieuwe software. De versie 4.0 is net uit, kost een vermogen maar is een jaar ouder dan alle andere vergelijkbare software op de markt. De zoveelste "truc" van Becker
Misschien is de goede man wel in de war met wat Becker "Verbale besturing" noemt
Denk overigens even na voor je deze keuze maakt mbt de nieuwe software. De versie 4.0 is net uit, kost een vermogen maar is een jaar ouder dan alle andere vergelijkbare software op de markt. De zoveelste "truc" van Becker
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
RE Becker 7949
Bedankt voor het uitsluitsel.
Ik denk dat ik maar ga voor de Indianapolis Pro. Een tikkeltje duurder, maar het lijkt me een zeer degelijk apparaat dat nog het meest in de buurt komt van mijn huidige 4720. ... en mèt Bluetooth !
Mee eens ?
Groeten, Jan
Ik denk dat ik maar ga voor de Indianapolis Pro. Een tikkeltje duurder, maar het lijkt me een zeer degelijk apparaat dat nog het meest in de buurt komt van mijn huidige 4720. ... en mèt Bluetooth !
Mee eens ?
Groeten, Jan
Hide post links |
-
- Senior Member
Volledig!
De 6.0 software is trouwens van 3e kwartaal 2007
De 6.0 software is trouwens van 3e kwartaal 2007
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-