Hallo,
Ik heb een auto gekocht met een MS 4200 RS radio erin. Is het mogelijk om tijdens het rijden een andere route te kiezen? Nu moet ik eerst de auto stilzetten om een andere route te kiezen?
mvrgrt
Danny
MS 4200 RS navigeren tijdens het rijden
-
- New Member
-
- Senior Member
Ga naar Instellingen-Toestelconfiguratie-Diagnose (code 6330) en zet een vinkje bij "Invoer tijdens rijden toestaan"
Verander in het menu niets anders. Dit leidt tot problemen
Verander in het menu niets anders. Dit leidt tot problemen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor je snelle reactie.
"Instellingen-Toestelconfiguratie-Diagnose (code 6330)".
Ik kan dit niet vinden. Configuratie wel, maar daaronder kan ik niets van Diagnose vinden. Ik heb bij het navigatie menu gekeken.
"Instellingen-Toestelconfiguratie-Diagnose (code 6330)".
Ik kan dit niet vinden. Configuratie wel, maar daaronder kan ik niets van Diagnose vinden. Ik heb bij het navigatie menu gekeken.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dan ga je naar Configuratie-Service
Onder één van deze menu's kun je in een systeeminstellingenmenu komen met de genoemde code.
Kijk wel even onder Configuratie wat de SW versie is die geladen is. Als dit niet 6.5 is kun je de instelling niet wijzigen omdat je dan nog een toestel hebt dat onder een BPM regeling is verkocht.
Onder één van deze menu's kun je in een systeeminstellingenmenu komen met de genoemde code.
Kijk wel even onder Configuratie wat de SW versie is die geladen is. Als dit niet 6.5 is kun je de instelling niet wijzigen omdat je dan nog een toestel hebt dat onder een BPM regeling is verkocht.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Het SW nummer is: 0506, dus is het niet te veranderen?
Waar kan ik aan SW 6.5 komen? Waar staat SW voor?
Waar kan ik aan SW 6.5 komen? Waar staat SW voor?
Hide post links |
-
- Senior Member
Dan heb je één van de Oer SW(Software) versies en is de instelling alleen te wijzigen als je de nieuwste software installeert. Als je je woonplaats opgeeft kunnen we zien of er een forumlid in de buurt woont.
Anderzijds zal het zo zijn dat je nu nog de verouderde CD's van het C-IQ systeem gebruikt met slechts een beperkte vrijschakeling van bijv alleen Benelux. Wil je nieuwere gegevens dan zul je toch moeten overgaan op Supercode CD's en als je er daar een van besteld kun je daar (meestal voor niets) meteen de softwareversie 6.5 bij vragen. Die heb je namelijk ook nodig om de vrijgavecode in je toestel te kunnen ingeven.
Lees eea even door http://www.navco.nl/extra_info_pages.php?pages_id=11 bij Wijzigingen voor de VDO C-IQ systemen
Anderzijds zal het zo zijn dat je nu nog de verouderde CD's van het C-IQ systeem gebruikt met slechts een beperkte vrijschakeling van bijv alleen Benelux. Wil je nieuwere gegevens dan zul je toch moeten overgaan op Supercode CD's en als je er daar een van besteld kun je daar (meestal voor niets) meteen de softwareversie 6.5 bij vragen. Die heb je namelijk ook nodig om de vrijgavecode in je toestel te kunnen ingeven.
Lees eea even door http://www.navco.nl/extra_info_pages.php?pages_id=11 bij Wijzigingen voor de VDO C-IQ systemen
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Als je je adres per PM geeft, stuur ik hem wel op en kun je die van mij wel even gebruiken
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt
Beste Gerritje,
Hartelijk dank voor je hulp . Met de nieuwe update kan ik het aanpassen.
grt
Danny
Hartelijk dank voor je hulp . Met de nieuwe update kan ik het aanpassen.
grt
Danny
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
F930BT valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden
door Verwijderde gebruiker 127900 » 19 aug 2017 20:10 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 591
-
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 532
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 255
-