Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb vandaag het geluk gehad om mijn RNS-E Audi Navigatie Plus uit mijn handen te laten vallen, hierbij is er een barst onstaan in het scherm ... Weet iemand hier een oplossing voor, of waar er een los scherm te koop is want ben er goed ziek van.....
Aangezien dubbelposten niet is toegestaan, graag je tweede bericht verwijderen. Zie reglement!
Je kunt je navigatie in z'n geheel aanbieden bij een bedrijf als EBK Zeewolde Verotronics in Eindhoven, ESM-Menho in Mijdrecht, v.d. Boor Repair Schiedam en zo zijn er nog wel enkele firma's die het voor je regelen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Ze behoren ook niet voor niets tot het lijstje (er zijn er meer, uiteraard) van reparatiebedrijven dat je hier met enige regelmaat telkens weer op ziet duiken. We (de vaste lezers) hebben geen aandelen maar het is uiteraard wel handig als je weet dat een bepaalde reparateur gewoon goed is in z'n vak en we een forummer met klachten zonder zorgen door kunnen sturen.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hoi Gerrit bedankt zag het net te laat hij is verkocht, er staat alleen bij dat ie voor volkswagen is, maar de volkswagen systemen worden gebouwd door blaupunkt, dit audi systeem is van aisin is dat hetzelfde?
Nee maar het is een indicatie wat je kunt verwachten!
haha, ja, ik zie 't nu...was eigenlijk op zoek naar een topic waarin ik de onderdelennummers een keer had genoemd, en kwam toen bij deze uit, vandaar...M<aar ja, wellicht is z'n scherm nog steeds defect: vervangings-displays zijn moeilijk te vinden..
heb diverse nieuwe liggen, moielijk te vinden, zeer eenvoudig te vervangen, of rij even bij me langs (Den Haag). Geldt overigens ook voor de interne DVD players. Als je vaak een 'insert navi dvd' message krijgt is het ook zinvol deze te vervangen (ook aantal op voorraad)
Voor de tweede keer is de navigatie uit mijn Audi A3 2.0 TDI uit 2009 gestolen.
Nu wil ik eens wat anders dan de jat-gevoelige RNS-E die er standaard inzit.
Wat zijn op de moment de beste systemen?
Budget is (incl. inbouw) zo'n...
ik heb een vraag, ik heb een audi a6 met een orginele audi navi plus, echter is mijn accu los gehaald en ik heb geen code om de navi her te activeren.
nou had ik een site gevonden maar deze geeft aan dat het niet te vinden is.(
Mijn Kenwood DNX5220BT gaat aan wanneer ik de contactsleutel omdraai.
Als ik het systeem op Navigatie heb staan, zet hem uit en bijvoorbeeld de volgende dag weer aan, dan gaat ie weer op Navigatie.
Althans de waarschuwingstekst, moet nog wel...
Ik heb een Seat Leon uit 2006 met een RNS510 navigatie van Skoda erin (groene letters).
Ik heb de auto nu 2 weken in bezit zonder enige problemen. Gisteren ben ik zonder problemen en zoals normaal naar huis gereden van het werk en alles...
wie kan mij helpen
Ik heb heb tomtom 500/510 hiervan blijft het scherm zwart maar het geluid doet het wel
ik heb al een reset gedaan via de aan/uit knop.
het scherm gaat soms aan maar alleen zeeeeeer donkerblauw bijna zwart