ik heb pas een avic x3 gekocht. ik kocht deze tweedehands maar hij was nog nieuw (van een vertegenwoordiger welke een ongeval had met zijn bedrijfswagen waarin hij deze ging plaatsen en in zijn nieuwe was er standaard eentje voorzien)
bij de instalatie werkte de radio perfect. bij het instaleren van de navigator dvd liep het echter fout. eerst kon ik alleen maar de engelse taal selecteren. daarom vervolmaakte ik deze en om een andere taal te plaatsen stond in het boekje dat ik eerst deze moest resetten. toen ik dit deed had ik plots niets meer, geen radio, geen beeld, niks meer.
ik probeerde nogmaals te resetten maar hij bleef inaktief.
de dvd van de navigator zat wel nog in de dvd speler
heeft dit er iets mee te maken?
Volgens mij is het de resetknop welke niet meer werkt, want als ik deze probeer in te drukken hoor je niets (niet klikken of zo, en je voelt ook niks)
als we de stroom uitmeten merk ik dat ik nog steeds stroom heb.
het beeldscherm staat nog steeds open en sluit ook niet meer
omdat ik enkel een geschreven aankoopbewijs heb van een partikulier, vervalt dan mijn recht o^p garantie of kazn ik deze nog steeds insturen of in een andere winkel binnenbrengen?
avic-x3
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 sep 2008 17:56
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Garantie is iets van de fabrikant/Dealerorganisatie en niet van de leverancier. Die levert service en dient ook voor een deugdelijke afhandeling van de klachten te zorgen.
Maar om garantie te claimen zul je rachtstreeks naar de importeur moeten of een winkel vragen dit voor jou te regelen
Maar om garantie te claimen zul je rachtstreeks naar de importeur moeten of een winkel vragen dit voor jou te regelen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 sep 2008 17:56
avic x3
heb met de importeur gebeld
maar deze vragen toch een aankoopbewijs
kan ik ergens via de serienummer te weten komen via welke winkel deze verkocht is dan kan ik zo misschien aan een dubbel komen
de garantiekaart was er bij maar is helemaal niet ingevuld, enkel de serienummer is er op geplakt
heb het frontje losgemaakt en zag dat de resetknop scheef zat, maar zelfs nu deze rechtzit krijg ik er geen leven meer in
maar deze vragen toch een aankoopbewijs
kan ik ergens via de serienummer te weten komen via welke winkel deze verkocht is dan kan ik zo misschien aan een dubbel komen
de garantiekaart was er bij maar is helemaal niet ingevuld, enkel de serienummer is er op geplakt
heb het frontje losgemaakt en zag dat de resetknop scheef zat, maar zelfs nu deze rechtzit krijg ik er geen leven meer in
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
De importeur kan a/d hand van het serienummer bepalen hoe oud de unit is. Aan de hand daarvan zou een garantieregeling van toepassing moeten zijn.
Het probleem is natuurlijk om zover in de organisatie door te dringen dat je ook werkelijk geholpen wordt. De helpdesk, die je normaliter krijgt, lijkt me niet de instantie die jou kan helpen. Die lijken er bij veel organisaties alleen maar op uit om zoveel mogelijk klachten tegen te houden.
Het probleem is natuurlijk om zover in de organisatie door te dringen dat je ook werkelijk geholpen wordt. De helpdesk, die je normaliter krijgt, lijkt me niet de instantie die jou kan helpen. Die lijken er bij veel organisaties alleen maar op uit om zoveel mogelijk klachten tegen te houden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 sep 2008 17:56
Op de toestellen is 2 jaar garantie, vermits de toestellen nog niet zolang in de handel zijn zou dat geen probleem moeten opleveren volgens een handelaar die ik ken.
de serienummers moet je zelf ingeven via internet, daardoor weten ze bij pioneer blijkbaar niet wie of waar een toestel verkocht is.
Het toestel is binnen geweest bij pioneer zelf, het probleem zat in de resetknop die bleef hangen
Toch moest ik nog 50 euro kosten hiervoor betalen
Het toestel werkt nu goed alhoewel dat het gisteren tijdens het rijden plots uitviel, niks meer aangaf en dan plots terug opstarte met een verlies van al mijn instellingen (radio, jpg achtergronden, thuis instelling van de Nav
Ik hoop dat dit niet te dikwijls meer gebeurd
de serienummers moet je zelf ingeven via internet, daardoor weten ze bij pioneer blijkbaar niet wie of waar een toestel verkocht is.
Het toestel is binnen geweest bij pioneer zelf, het probleem zat in de resetknop die bleef hangen
Toch moest ik nog 50 euro kosten hiervoor betalen
Het toestel werkt nu goed alhoewel dat het gisteren tijdens het rijden plots uitviel, niks meer aangaf en dan plots terug opstarte met een verlies van al mijn instellingen (radio, jpg achtergronden, thuis instelling van de Nav
Ik hoop dat dit niet te dikwijls meer gebeurd
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 452
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 494
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 367
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 759
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 384
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 641