VDO MS6200 SD mp3 muziek word niet gelezen

florismg
New Member
New Member

VDO MS6200 SD mp3 muziek word niet gelezen

Bericht door florismg »

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb in mijn Honda civic een VDO MS6200 gebouwd gekregen. Nu heb ik laatst een 2 GB SD kaartje gekocht. (meest simpele type van DAN-Lec) deze heb ik gevult met MP3 muziek. Als ik deze vervolgens probeer af te spelen word alleen de eerste 2 seconden van het nummer afgespeeld en dan gaat hij door naar het volgende nummer. Ik heb de zelfde mp3tjes op een CD gezet, Dit functioneerd goed. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik heb de auto met VDO eind augustus ontvangen. De laatste firmware is geinstalleerd. (deze is nog nieuwer dan op de site te krijgen is) Ik hoor het graag van de experts hier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dit gebeurt wanneer je (per ongeluk) op SCAN drukt of ingedrukt hebt staan
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
florismg
New Member
New Member

Bericht door florismg »

Dat zou je idd verwachten dat hij op scan staat. maar die optie heb je niet in het scherm. (of heb ik er nu overheen gekeken?? ) Ik heb het boekje erbij gepakt maar daar staat ook de scan optie niet bij. Maar ik ga vanavond nog wel even zoeken of er zo'n optie is.

bedankt voor het meedenken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
florismg
New Member
New Member

Bericht door florismg »

Ik heb gister avond nog even getest. Zodra je de SD kaart lezer gebruikt is de SCAN optie niet beschikbaar dus dit was het probleem niet. Ik heb een ander SD kaartje geprobeerd en deze geeft de muziek wel goed weer. RAAAR Dus mijjn SD kaartje uit mijn fotolijstje is nu gepromoveerd tot muziek kaartje voor de VDO. Koop dus geen DAN-elec kaartjes voor in je VDO.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MRPhone
Starting Member
Starting Member

Bericht door MRPhone »

Het blijkt nogal belangrijk te zijn om het kaartje te formateren als FAT16 en maximaal 4gb. SDHC van takems wou bij mij niet werken, alleen 1e generatie SD kaarten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”