ben inbezit van een pioneer avic 8dvdII met de AVD-W6010 deze werkte tot nu toe goed.
Nu heb ik een touchscreen scherm gekocht de AVD-6210. hier bij heb ik een gloed nieuwe CNDV-50MT dvd gekocht de DVD heeft zijn installatie volbracht nu krijg ik helemaal niks meer op het touchscreen tezien. op het oude schrem de 6010 krijg ik tezien dat ik de programdisk erin moet doen. (nu heb ik geleven dat dit kan omdat de laser mischien vuil of slecht is) dit kan dus niet want er zit nog geen jaar een nieuwe laser in.
wat kan hier het probleem zijn of de oplossing.
de schermen zitten beide gekoppelt op de pioneer CPN-1750 box die tussen de computer en het scherm zit.
wie kan me hier bij helpen of moet ik de hele rommel maar weg gooien en gewoon een JVC kopen???
probleem met avic8dvdII icm CNDV-50MT dvd
-
- New Member
-
- Senior Member
Jouw installatie is alleen maar geschikt voor afstandsbediening en daar hoort dus net de 50MT bij want die is alleen voor Touchscreen. Jij zult genoegen moetn nemen met de CNDV 40R. Dat is tevens de laatste DVD versie die is (en wordt) uitgebracht
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
de cndv-50 mt is goed voor touchscreen.druk eens op de av knop of probeer andere knoppen .bij mij moest je vroeger op de av/dvd knop drukken voordat je iets zag anders kwam er gewoon een zwart scherm
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 491