Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik ben op zoek naar de speedpuls van mijn mondeo 1.8 turbo diesel van 1996
ik heb al gekeken naar die duitse site maar ik snap er niets van!!!!!
is er iemand die mij kan uitleggen waar ik die vind?????
alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie het in nederlands uitleggen want ik ben ten einde raad!!
Am Getriebe, unter Motorblock ist der Hallgenerator. Der erste dreieckige Stecker, Pin 3, neben Zylinderkopf. Kabelfarbe: braun/weiß. ( Nur bei Dieselmotor !)
Er bevindt zich een zgn Pulsgever onder het motorblok aan de versnellingsbak. De eerste driehoekige stekker, Pin 3 naast de cylinderkop. draadkleur bruin/wit (Uitsluitend bij de Dieselmotor)
Misschien dat het nu iets duidelijker is?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Bij een auto van die leeftijd lijkt me dat Bruin/wit ondertussen makkelijk bruin/geel is kunnen worden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Onlangs heb ik een nieuw navigatiesysteem gekocht nadat mijn ingebouwd navigatiesysteem (vermoedelijk VNR 9000) is gesneuveld (ik heb wel radio maar geen beeld meer in dit systeem). Ik had de Garmin Nuvi 2595 LMT gekocht. Na een tijdje...
Ik ben sinds kort in het bezit van een VW Golf 7 met Discover Pro met een verouderde software (2014). Nu wil ik deze graag updaten, en heb de kaarten in 1 bestand gedownload (23.6 GB). Nu heb ik het uitpak programma 7zX...
We hebben een zenec 2010 in onze auto met beeldschermen in hoofdsteunen.
Nu zou ik graag weten hoe ik voorin (op het toestel) dvd kan uitschakelen en dat de kinderen achterin wel kunnen kijken.
Dus bijv voorin radio of navigatie aan en op de...
ik wil ook graag mijn firmware updaten. Hoe kan ik dit het beste doen.
Ik heb nu versie: 3970. Behoud ik dan wel mijn instellingen in mijn boordcomputer of
ben ik na de update alles kwijt. Welke firmware kan ik het best gebruiken volgens...
Ik heb in mijn audi uit het jaar 2000 een Clarion vrx6570rz, na een kapotte dynamo en lege accu heeft de radio geen signaal meer. Hij is wel opgestart met system check en dmv de knop power indrukken door naar het normale systeem maar helaas...
door Paultje Poets 1979 » 06 feb 2016 22:01 » in Te Koop Gevraagd
Geachte vakmannen,
Voor in mijn vaders auto ben ik op zoek naar een 2014/2015 Benelux update voor een CD 500 MY2009/2010
Het is voor een Meriva B uit 2010 met op de 10de positie in het chassienummer een A
Ik hoor het graag mijn email:...