Drie vraagjes ivm Navi Plus RNS-E

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Endlezz
Starting Member
Starting Member

Drie vraagjes ivm Navi Plus RNS-E

Bericht door Endlezz »

Goeiemiddag,

ik heb me gisteren een Audi A4 Avant 3.0 TDI V6 Quattro in Duitsland aangeschaft, maar aangezien ik hem liet kopen door een familielid die wel tijd had om hem op te halen, ontbreekt er iets: namelijk de navigatie dvd die bij het Navi Plus RNS-E systeem hoort. Er is wel een DVD met verschillende talen erop aanwezig, maar die met kaarten op ontbreekt. Bij navraag blijkt dat de patriculier deze DVD wenst bij te houden...

Bij deze drie vraagjes:

- Is het Duitse systeem hetzelfde als hetgeen ze in Belgische Audi's steken en kan ik dus rustig via een Belgische verkoper/garage een nieuwe DVD met kaarten van Europa aanschaffen?

- Is het nodig het systeem te upgraden naar de laatste nieuwe versie (2008) om het met een nieuwgekochte DVD te doen werken en/of gebeurt zo'n upgrade automatisch als je die nieuwe DVD erin stopt?

- Nederlands lijkt geen optie in het systeem qua menustructuur, maar ik weet niet of dat samenhangt met de navigatie of daar los van staat (en of de navigatie dus ook verkrijgbaar is in de Nederlandse taal?)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als je een DVD neemt van 2007 of 2008 met de SW 0650 wordt het systeem geupdate en is vervolgens ook Nederlands in woord en geschrift te gebruiken.
Er is geen enkel verschil tussen een Duitse en een Belgische RNS-E
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Endlezz
Starting Member
Starting Member

Bericht door Endlezz »

een kort en bondig antwoord met alle informatie die ik zocht :)

hartelijk bedankt daarvoor,

mvg,

Endlezz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “V.A.G”