PDC ook visueel op RNS 510?

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
djtom
New Member
New Member

PDC ook visueel op RNS 510?

Bericht door djtom »

Ik heb in juni mijn Passat Variant Bluemotion met Distinction Pack GPS Touchscreen besteld (in België). Mijn wagen zal normaal gezien (pas) geleverd worden eind oktober. Het is met zekerheid modeljaar 2009.

Kan iemand mij zeggen of de PDC ook visueel wordt weergegeven op het touchscreen?
Verder zag ik ook tegenstrijdige berichten over het multifunctioneel stuurwiel. Volgens sommige bronnen zou dit standaard geworden zijn in MJ 2009. Klopt dit? Ik heb het in ieder geval niet als optie genomen.

Bedankt voor jullie reacties!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vwgolf
Senior Member

Re: PDC ook visueel op RNS 510?

Bericht door vwgolf »

djtom schreef:Ik heb in juni mijn Passat Variant Bluemotion met Distinction Pack GPS Touchscreen besteld (in België). Mijn wagen zal normaal gezien (pas) geleverd worden eind oktober. Het is met zekerheid modeljaar 2009.

Kan iemand mij zeggen of de PDC ook visueel wordt weergegeven op het touchscreen?
Verder zag ik ook tegenstrijdige berichten over het multifunctioneel stuurwiel. Volgens sommige bronnen zou dit standaard geworden zijn in MJ 2009. Klopt dit? Ik heb het in ieder geval niet als optie genomen.

Bedankt voor jullie reacties!

Ja, met ingang van modejaar 2009 is dit zichtbaar.

Over de vraag met het multifunctioneel stuurwiel kan ik je niet helpen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”