Hallo,
Heb een collega die een Vivaro heeft aangeschaft met een VDO VRM 6200 en een PC 5200 SD card lezer .
Zijn probleem is dat de navigatie geen spraakbegeleiding heeft. Heb in andere topics hier gelezen dat dit meer voorkomt. Heb nu de bruin/wittte draad uit de B connector van de PC 5200 verbonden met de "navi mute " draad op de headunit [ grijze draad !? ]
Inderdaad nu wel geluid, maar slikt de eerste woorden in..... Is dit alleen op te lossen door een externe speaker aan te sluiten en heb ik de grijze " navi mute " draad dan nog nodig of is er inmiddels softwarematig een oplossing ?
Graag hoor ik uw deskundige meningen hier over !
Groeten benno 56
vrm6200
-
- New Member
-
- Senior Member
Hoe armoedig het ook moge overkomen, sluit een apart luidsprekertje aan, dan is het probleem echt opgelost
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
vrm 6200
Ok, zal het zsm gaan proberen ! Maar moet ik de bruin/witte draad dan afkoppelen van de "navi mute " draad van de MS 6200 of blijft deze verbonden ? Bedankt voor het snelle antwoord !!
Hide post links |
-
- Senior Member
Die mute is wel handig voor het muten van de radio maar het losse speakertje geeft een heel goed geluid en als je de radio niet loeihard hebt staan is het prima te verstaan. Ik zou de mute loshalen
Dezelfde kabel waar nu de mute aan zit heeft ook een jack voor de speaker.
Dezelfde kabel waar nu de mute aan zit heeft ook een jack voor de speaker.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
vrm 6200
Bedankt alvast voor het meedenken, ik ga binnenkort [ vakantie ] er mee aan de slag ! Wordt vervolgd !!
Hide post links |