MFD

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
sugarlee
Starting Member
Starting Member

MFD

Bericht door sugarlee »

Ben op zoek naar de nieuste software voor een MFD in een volkswagen transporter uit 2004, er zit nu. althans dat staat op de cd een versie van travelpilot DX 2005 in (werkt).
Wie weet hoe ik aan de nieuwste software kom (uiteraard zo goedkoop mogelijk), en staat deze software op en cd of een dvd??
Heb zelf een cd gebrand met versie 2007/2008, maar het systeem herkent de cd niet.
Wie weet raad????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De nieuwste systeemsoftware voor een MFD is van 2002
Door op 3 + 6 + Vlaggetje te drukken kom je in het systeemmenu. Daar kun je zien welek software je hebt.

Wat jij met branden bedoelt is kaartsoftware en dat is een illegale activiteit die we hier nadrukkelijk niet besproken willen zien. Volgens het door jou geaccepteerde reglement zou je je daar ook aan moeten houden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sugarlee
Starting Member
Starting Member

Bericht door sugarlee »

prima, maar dat bedoelde ik niet, ik heb het niet over branden gehad!!! maar geen probleem, ik zal het niet meer aan"kaarten", ik de inmiddels bedoelde software al gekregen, bedankt voor de reactie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sugarlee
Starting Member
Starting Member

Bericht door sugarlee »

ik bedoelde de officïele software bij het goedkoopste adres, die andere versies werken niet of nauwelijks.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Sugarlee schreef:Heb zelf een cd gebrand met versie 2007/2008, maar het systeem herkent de cd niet.
Sugarlee schreef: ik heb het niet over branden gehad!!!
Als je op één en dezelfde dag schrijft dat het branden niet is gelukt en dat je het er niet over hebt gehad, kan dit wijzen op een ernstige vorm van aantasting van het geheugen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sugarlee
Starting Member
Starting Member

Bericht door sugarlee »

Krijg dus geen antwoord op m'n vraag, waar ik de desbetreffende software kan kopen, en welke versie het nieuwste is, daarbij wat is er erg aan branden, je maakt mij niet wijs dat jij (met je grote mond) dat nooit doet ik vind je trouwens brutaal, jij gebruikt het forum ook niet waar het voor bedoelt is!! mischien kan ik met iemand anders op een fatsoenlijke manier communiceren,en maak je eens bekend, dan kunnen we het onder vier ogen uitpraten!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”