Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie weet of er nog een x een update uitkomt voor het systeem? En wat is er waar over het verhaal dat bepaalde dvd's van renault ook op de fabrieksnavigatie van nissan draaien?
Ik snap het allemaal niet meer.
Groet John
De nieue DVD komt in de loop van dit jaar.
De Xanavi systemen van Renault (Carminat DVD) en die van Nissan (X7.0) zijn 100% identiek in het gebruik van DVD
Maar deze DVD's zijn absoluut niet bruikbaar in de X6.0 toestellen zoals de Primera heeft.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Correct me if im wrong.
Maar is nissan niet overgenomen door renault?
Dit heb ik horen vallen toen iemand die ik kende voor onderhoud naar renault minute moest met zijn nissan navara en de baas dezelfde was.
Zelfs al zou dat zo zijn, dan nog hoeft dat niks te betekenen voor de Navi's aan boord.
Dat zie je bij voorbeeld binnen de PSA groep, daar gebruiken Citroën en Peugeot niet overal dezelfde Navi's.
Ik heb sinds een paar dagen een Nissan Primera uit 2004 met navi.
Ik kan alleen de navi computer niet vinden om de software te updaten.
Waar kan ik deze computer vinden?
Ik heb een laguna uit 2003 met carminat informe 1 systeem
Het systeem werkt soms heel aardig, maar maakt regelmatig uitglijders
Ik ontvang 8 satelieten volgens het service scherm
Het antenne...
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.