RNS 510 MFD3

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
michaeltimmer
New Member
New Member

RNS 510 MFD3

Bericht door michaeltimmer »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb na lang zoeken toch het antwoord niet gevonden op mijn vraag. Maar misschien
ligt dit ook wel aan mijn kennis van het internet met name forums doorzoeken...

Wij hebben een nieuwe Touran 1.4TSI 103kw comf.bns aut6 DSG besteld na een alles bepalende proefrit :lol: (wat een
vermogen voor een 1.4 en wat een super automaat), maar deze heeft in dit model een RNS300 erin zitten.
Nu ben ik overeengekomen dat de dealer deze voor de aflevering eruit haalt en hiervoor 400,00 teruggeeft.
Dit heb ik gedaan omdat ikzelf in mijn Audi A4 een BNS BeNeLux heb en er achteraf toch spijt van heb gehad deze niet direct te vervangen voor een RNS-E. Spijt komt na de zonde......

Nu lees ik wel op de diverse topics dat de RNS510 MFD3 een super systeem is, en dit vooral toch het systeem
voor o.a. een Touran moet zijn. Alleen bij VW betaal je wel de hoofdprijs hiervoor.

Nu zie ik op marktplaats e.d. veel advertenties staan voor dit systeem (RNS510) rond de 1.300,00 Euro. Kan dit wel of wordt ik wordt ik genept, mede omdat VW er veel meer voor vraagt.

Graag advies en alvast bedankt. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cobus
Junior Member
Junior Member

Bericht door cobus »

Als de herkomst niet duidelijk is, dan zou ik het niet doen.
Kijk liever eens bij JNCS. Je betaald wel meer dan 1300 euro, maar ze zijn wel te vertrouwen en ze hebben er veel verstand van. En dat is ook wat waard.
http://www.jncs.nl/winkel-filter.asp?aa ... tie&shop=1

Succes!
[size=75]Passat Variant HL 1.8TSI met RNS510 etc[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”