POIs vastzetten op MS5700

Toho_NL
Moderator
Moderator

POIs vastzetten op MS5700

Bericht door Toho_NL »

Hoi allen,

Ik heb nog een vraagje over het tonen van POIs op de MS5700. Je kan daarbij aangeven welke categorieën allemaal getoond moeten worden op de kaart. Weet iemand hoe het kan dat bepaalde tankstations wel getoond worden en sommige niet (vanaf een schaal van 500 meter of hoger (1 kilometer, etc.) doen ze het wel)? In Beuningen, waar ik woon, zit bijvoorbeeld een Easy Fill station en dat wordt niet altijd getoond. Het Shell station echter wel. Iemand die dit bekend voorkomt? Of doe ik wat verkeerd?

Groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij de POI's wordt er in de beschrijvende files en in de systeemsoftware dmv attributen precies aangegeven bij welke kaartschaal de diverse categoriën wel of niet zichtbaar zijn. Bij de meesten is dit max 500 m. Voor een aantal is dit anders gedefinëerd, zoals vliegvelden. Alle benzinestations zitten in dezelfde categorie en zouden dus allemaal tegelijk of helemaal niet zichtbaar moeten zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”