Hallo,
Ik heb een vraagje, ik heb de MS 4100 en een Taal Cd. Als ik een andere taal er op zet, is dan alleen de taal van de navigatiestem anders of ook het systeem zelf (menu enzo). Is het ook mogelijk om alleen de "spreektaal" te veranderen en het systeem zelf in het Nederlands te laten met BV engels gesproken navigatie???
Taal CD
-
- Normal Member
Taal CD
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Quadrifoglio Verde,
De gesproken taal en de taal van het display zijn altijd gelijk.
Je kan dit niet anders instellen.
De gesproken taal en de taal van het display zijn altijd gelijk.
Je kan dit niet anders instellen.
Hide post links |
-
- Normal Member
Dat is jammer
Ik heb namelijk een Italiaanse auto (Alfa Romeo) en het leek mij wel leuk om de navigatiestem in het Italiaans te zetten, nu is mijn italiaans nog niet zo goed dat ik probleemloos het systeem kan bedienen als deze in het italiaans staat. Ik ga dus maar eventjes oefenen met het nederlands eerst en als ik het hele systeem ken en alles blindelings weet te vinden schakel ik over op italiaans
thx...
Grtz Bart
Ik heb namelijk een Italiaanse auto (Alfa Romeo) en het leek mij wel leuk om de navigatiestem in het Italiaans te zetten, nu is mijn italiaans nog niet zo goed dat ik probleemloos het systeem kan bedienen als deze in het italiaans staat. Ik ga dus maar eventjes oefenen met het nederlands eerst en als ik het hele systeem ken en alles blindelings weet te vinden schakel ik over op italiaans
thx...
Grtz Bart
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 2101