Hoi allemaal,
Sinds een maand of twee krijg ik af en toe een symbooltje op het scherm.
Het is een zwart vlakje (zoals ook bij TP en TMC) en er staat SL in.
De plaats op het scherm is links naast de richtingspijl.
Enig idee wat dit betekend? De gebruikershandleiding rept er niet over
Groeten,
Marko
SL op het scherm van mijn Indi pro
-
- Junior Member
-
- Moderator
Ik denk dat je (al of niet onbedoeld) de optie Speedlimits (SL) hebt ingesteld en/of aangezet.
Lees in dit bestand http://www.mybecker.com/www_root/docume ... _Guide.pdf eens de pagina's 35, 42, 45 en 46.
Laat ajb even weten of dit de oplossing was!
Lees in dit bestand http://www.mybecker.com/www_root/docume ... _Guide.pdf eens de pagina's 35, 42, 45 en 46.
Laat ajb even weten of dit de oplossing was!
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Hoi Higgy,
Bedankt voor je reactie.
De optie speedlimits heb ik aan staan zolang ik de Indi al heb, maar deze melding is nooit eerder verschenen.
Er zit inderdaad een overeenkomst in (SpeedLimits / SL) maar vind het raar dat het nu pas in het scherm te voorschijn komt.
Heeft symbool een waarschuwende functie, (bij overschrijding van de max. toegestane snelheid)?
Wat me ook bevreemd is dat er over dit symbooltje niet gerept wordt in de, toch zeer uitgebreide, ghl.
Bedankt voor je reactie.
De optie speedlimits heb ik aan staan zolang ik de Indi al heb, maar deze melding is nooit eerder verschenen.
Er zit inderdaad een overeenkomst in (SpeedLimits / SL) maar vind het raar dat het nu pas in het scherm te voorschijn komt.
Heeft symbool een waarschuwende functie, (bij overschrijding van de max. toegestane snelheid)?
Wat me ook bevreemd is dat er over dit symbooltje niet gerept wordt in de, toch zeer uitgebreide, ghl.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 552
-
-
Weergaves: 666
-
-
Weergaves: 516
-
-
Weergaves: 1064
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800
-
-
kaarten voor mijn Ipaq 2210
door mmols4088 » 09 aug 2016 23:14 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Weergaves: 573
-
-
-
Weergaves: 554