B.v.d. voor de moeite
Eric

Apeldoorn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
De laatste versie voor jouw toestel is SW 9.9 en deze staat op de CD MO5712Wat is de laatste versie van de systeemsoftware en waarom moet ik deze wel of niet (kopen en) installeren.
Voor ons gebied zijn de kaarten van Navteq veruit de betereWelke kaarten zijn beter, Teleatlas of Navtech
De supercode is apparaat gebonden. De Navteq DVD 2006 kun je niet meer gebruiken als het voormalige C-IQ abonnement niet meer geldig is. En dat blijkt wel want er wordt om de code gevraagdIs de supercode apparaat gebonden of kaart gebonden. Kortom , als ik eenmaal een supercode heb aangeschaft bij een kaart kan ik dan ook mijn “oude” kaarten gebruiken. (heb de DVD europa 2006 van Navtech in bezit)
www.navco.nlWat is het beste en goedkoopste adres voor de software/kaarten
Hide post links |
Kleine correctie: Die SW is 9.8. En hij staat inderdaad op de MO 5712.Gerritje schreef:De laatste versie voor jouw toestel is SW 9.9 en deze staat op de CD MO5712Wat is de laatste versie van de systeemsoftware en waarom moet ik deze wel of niet (kopen en) installeren.
Om een supercode te kunnen installeren moet minimaal SW 9.5 zijn geïnstalleerd
....
Hide post links |
Hide post links |
Op dit moment, met een tijdelijke aktie, een tientje goedkoper: http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... cts_id=308Gerritje schreef:Natuurlijk wil ik je geenszins ontmoedigen maar de minimale uitgave die je moet doen om dit toestel weer te kunnen gebruiken, is het kopen van een Supercode + Benelux CD voor € 99. Daarna zou je volgende maand, als de nieuwe edities er eindelijk zijn, kunnen omzien naar een 2e hands DVD van 2007/2008
Er is geen enkele andere wijze waarop je een supercode kunt bemachtigen.
Op Markplaats worden regelmatig CD's en DVD's aangeboden incl. supercode doch die bestaan eenvoudig niet. Immers de supercode is apparaat gebonden.
Hide post links |
Hide post links |
Die kun je ook gewoon bij Navco bestellen http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... cts_id=310 , zijn ze nog een Eurotje goedkoperHjalmar schreef:Ik kreeg een paar weken geleden een aanbieding via de mail van Navteq.
€149 voor de nieuwe 2008-2009 Europa dvd. Vanaf morgen worden de dvd's door Navteq uitgeleverd heb ik uit betrouwbare bron vernomen..... Dus voor TS, ik zou even een bestelling bij Navteq doen, heb je de nieuwste kaarten.
Overigens wel aardig dat ik 3 dagen later direct een mailtje kreeg van Teleatlas dat de nieuwe kaarten eraan komen, echter voor de "normale" prijs. (vanaf september)
Mensen die de mailtjes willen hebben moeten me maar even pm-en dan stuur ik ze door. (Ik weet uit ervaring dat lang niet iedereen altijd alles kreeg van VDO/ CIQ)
Hide post links |
Nou dat is dan heel erg vervelend dat je er niet bij vertelt dat deze prijs slechts tot 31 juli van kracht was. Ze kosten nu gewoon € 199Ik kreeg een paar weken geleden een aanbieding via de mail van Navteq.
€149 voor de nieuwe 2008-2009 Europa dvd. Vanaf morgen worden de dvd's door Navteq uitgeleverd heb ik uit betrouwbare bron vernomen..... Dus voor TS, ik zou even een bestelling bij Navteq doen, heb je de nieuwste kaarten.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
And when you order this at Navteq before 30/9/08, the prices are (considerably) lower: €89 for a Country CD or € 149 for the Europe DVD http://tinyurl.com/6pg524Gerritje schreef:Your system is a so called C-IQ based system that would allow its user to pay over time for use of a certain content of the data on the DVD. This content was released by entering a code based on content and your system's Navi-ID.
The C-IQ system was discontinued, and has been superseded by a Supercode which allows you unlimited use of specific Supercode DVD/CD's. However, you will have to buy this code including a CD or DVD for € 99 / € 199
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
He requires these 40 Euro when you buy a Supercode DVD/CD at the same timeRafJak schreef:Will I find new software on Internet or I have to buy?
Dealer in Poland want 40 euro for new software.
RJ
Hide post links |
Hide post links |