Doorklikken op Help, geeft het volgende:"One or more navigation features are defective."
Resultaat is dat het invoeren van een bestemming niet mogelijk is."A system error has been detected. One or more navigation features of your system are defective. Please contact your dealer of C-IQ Service."
In het Installatie menu worden de waardes voor satellite, speed pulse and direction correct weergegeven, evenals het huidig adres. Onder Traffic is het wel mogelijk om een TMC station te kiezen, maar de Events (Nearby) worden niet weergegeven.
Voor de rest werken de radio, cd speler en cd wisselaar zoals gebruikelijk.
Probleem is opgetreden na een paar lange, en warme, vakantie ritten. In de afgelopen drie jaar dat ik het apparaat heb, heeft het altijd foutloos gewerkt.
Een Reset naar fabrieks instellingen heeft niet geholpen en omdat ik al de laatste software het (7.30 geloof ik) is het opnieuw laden van dezelfde versie niet mogelijk. Stekkers eraf halen en opnieuw aansluiten heeft zoals verwacht ook niets uitgehaald.
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, of weet iemand de code van het Service menu toevallig - misschien staat daar een specifiek fout-code dat me verder zou helpen.