Ik heb net een Jetta besteld. Ik heb natuurlijk een folderke gehad, daarin staat bij de RNS 510 "weergave van audio-cd's en dvd's alsook van video-dvd's wanneer de wagen stilstaat.JW schreef:Dat is dus een gewone DVD, waar beeld en muziek op staat. En uiteraard kun je die afspelen.tantetruffel schreef:Thks Mickey.
Ik begon al een beetje aan mijzelf te twijfelen.
Jw en Gerritje, laten we geen discussie gaan voeren of de dvd van mij nou wel of geen muziek dvd is. Het is zonde om hierdoor een forumruzie te krijgen.
Ik heb in ieder geval gewoon gisteren weer ff de dvd in mijn RNS510 gestopt en kan echt tijdens de rit en kijken en luisteren naar Madonna.
Gerritje, je hebt niet alleen verstand van de gehele VAG maar ook van hoe men iets moet rippen etc. Multi inzetbaar ben je. Hi Hi.Voor vragen hierover kom ik misschien ook nog eens bij je langs op dit forum. ( wel als je een Mac-fan ben!)
Heren, fijne zondag en misschien tot de volgende forumvraag.
Tantetruffel
Dat geldt niet voor pure DVD-Audio, naar ik denk.
Ook in mijn Home DVD speler kan ik die NIET afspelen, maar heel weinig apparaten zijn hiervoor geschikt.
Het lijkt mij goed om dat hier zó te stellen en duidelijk te maken, met als doel geen verkeerde verwachtingen te wekken bij andere forumlezers.
Uiteraard met het voorbehoud dat de RNS 510 geen hele grote uitzondering is op die regel, hetgeen ik dus denk. Oftewel, totdat iemand het tegendeel kan aantonen. Maar ja, wie heeft er eigenlijk een pure DVD-Audio in z'n bezit, en dan ook nog eens een RNS 510 onm dat uit te proberen....
Groet,
JW
Dus volgens VW's eigen brochure wel mogelijk.