Perfecte manier om een MS5000 scherm in te bouwen.
Dankzij de dubbele DIN inbouwplekken.
Navigatie niet in gebruik ?, scherm omklappen, en in de slede duwen.
MS5000 scherm-Inbouw unit voor Peugeot 307
-
- Senior Member
-
- Moderator
Hmmm...is dat niet de 'befaamde' mkm-1150 slede unit ?
Of heeft Peugeot een eigen systeem, en zo ja, quanta kosta ?
(heb al ontdekt dat oa de peugeot radio stekker gelijk is aan de Renault 25 radio stekker...fijn, die spa)
Of heeft Peugeot een eigen systeem, en zo ja, quanta kosta ?
(heb al ontdekt dat oa de peugeot radio stekker gelijk is aan de Renault 25 radio stekker...fijn, die spa)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Yep dat is inderdaad de VDO inbouwslede,
Perfect voor dubbele DIN .
Perfect voor dubbele DIN .
Hide post links |
-
- Normal Member
Mooi hoor, zo ingebouwd in die dubbel DIN. Alleen denk ik dat er hier toch nadelen aan zitten:
1) Volgens mij zit het beeldscherm behoorlijk voor de ventilatieroosters, of heb je daar geen last van.
2) Het scherm is volgens mij niet helemaal goed af te lezen aangezien hij niet naar de bestuurder gericht is maar loodrecht naar achteren; leuk voor de passagier in het midden van de achterbank (zeker als je er ook een DVD speler op hebt aangesloten), maar minder goed voor de bestuurder. Als ik het plaatje ook goed bekijk ben je ook verkeerd gereden.
Waarom heb je het scherm niet op split gezet; ik dacht dat iedereen zo rond reed.
Maar alles bij elkaar: ziet er prachtig uit hoor. Beter dan die lelijke steun met een losse draad van pakweg 25 centimeter in mijn auto.
1) Volgens mij zit het beeldscherm behoorlijk voor de ventilatieroosters, of heb je daar geen last van.
2) Het scherm is volgens mij niet helemaal goed af te lezen aangezien hij niet naar de bestuurder gericht is maar loodrecht naar achteren; leuk voor de passagier in het midden van de achterbank (zeker als je er ook een DVD speler op hebt aangesloten), maar minder goed voor de bestuurder. Als ik het plaatje ook goed bekijk ben je ook verkeerd gereden.
Waarom heb je het scherm niet op split gezet; ik dacht dat iedereen zo rond reed.
Maar alles bij elkaar: ziet er prachtig uit hoor. Beter dan die lelijke steun met een losse draad van pakweg 25 centimeter in mijn auto.
Hide post links |
-
- Moderator
uhm...scherm is ook zijdelings kantelbaar, dus zowel richting bestuurder als bijrijder.
Daarbij, wanneer het warm is, zul je je ventilatie aanzetten.
Deze blaast dan met kracht achter de (eveneens warme) monitor alsnog richting bestuurder en bijrijder, ergo...koeling voor allen...(dus ook monitor)...
...kom daar maar eens op, slim bekeken, helemaal omdat ventilatie roosters niet helemaal afgesloten zijn.
Daarbij, wanneer het warm is, zul je je ventilatie aanzetten.
Deze blaast dan met kracht achter de (eveneens warme) monitor alsnog richting bestuurder en bijrijder, ergo...koeling voor allen...(dus ook monitor)...
...kom daar maar eens op, slim bekeken, helemaal omdat ventilatie roosters niet helemaal afgesloten zijn.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1066