Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet iemand of de iPhone G3 kan communiceren met de Kenwood DNX7200 d.w.z. met de Kenwood KCA-BT100 bleutooth? Bijvoorbeeld hoe het gaat met het overzetten van contacten bijvoorbeeld? Ben ook benieuwd of er al iemand is die de iPhone werkend heeft met de iPod aansluiting van de DNX7200?
Aangeboden wegens andere auto, een mooie & complete set radio / navigatie:
VDO PC5700 (compleet dus incl VDO scherm)
Kenwood DDX-7029 dubbeldin radio/dvd/mp3 etc
Kenwood CAW-1000RV adapter om VDO navigatie op Kenwood radio aan te sluiten
ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen maar ik ben opzoek naar een goed werkende navigatie app voor mijn iphone 5.
Bij deze app moet ik meerdere adressen in kunnen voeren en de snelste route berekenen.
Deze week een mooie VW Golf variant als leaseauto mogen ontvangen. Het is echter niet helemaal duidelijk of er nu een RNS 310 of 315 in zit. Ik heb hierover 2 vragen:
1. Kunnen jullie op basis van onderstaande informatie aangeven...
Mijn naam is Maaike en ben nieuw op dit forum. Weet dus ook niet of ik
mijn vraag in de juiste rubriek stel...
Mijn probleem is, ik heb een andere auto gekocht met daar in een
Kenwood DNX 4230BT, nu vraagt dit systeem als ik de auto...
door Mnrtjemichael » 12 mei 2017 22:54 » in Kenwood
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik problemen met me kenwood dnx7230dab, de navigatie geeft na een random tijd een foutmelding dat hij de kaart niet meer kan vinden, gevolgd door een wit scherm met de melding mem gir low, is er iets wat ik zelf kan...
Ik heb een tweetal vragen over de kenwood DNZ5160BTS
- Ondersteund deze navigatie unit Android Auto? Als ik een iphone inplug werkt deze meteen maar bij mijn android zegt hij dat het apparaat niet ondersteund wordt. Ik heb verschillende...
Een paar weken geleden heb ik mijn ZENEC 620D vervangen door een Kenwood 9230DAB, voornaamste reden de DAB+die op het apparaat aanwezig is .
Had het idee dat Kenwood, gezien de prijzen, een goed merk is maar erg overtuigd ben ik nog steeds niet. In...