Ik heb een nieuwe A3 met Navigation Plus systeem (SW 0650 / HW H75), bluetooth telefoon unit, microfoon en multifunctioneel stuur. Dit alles werd zo geleverd. Ik kan mijn HTC smartphone zonder probleem verbinden. Bellen en gebeld worden is geen probleem.
Alles werkt perfect, alleen is er blijkbaar geen SDS voorziening. Ik had er ook niet achter gevraagd, omdat ik dacht dat de combinatie van deze opties dit wel zou werken. Technisch gezien dus wel, commercieel blijkbaar niet.
Dit wordt bevestigd door het ontbreken van de menu's mbt SDS. Na wat rondsurfen gevonden: de sds hack. Uitgevoerd en inderdaad 5 minuten later staan de menu's er wel. Ik kan de taal wijzigen en ik kan de knop op het stuur gebruiken: er komt dan een pieptoon, maar de mic reageert niet (wat resulteert in 'Pardon' van de stem met een uitleg van de eerste commando's).
De volgende stap is dus 'enige re-wiring' (en codering van de unit?), maar HOE?
Kan iemand me hierbij helpen, want ik ben een leek op het gebied van auto-electronica.
Groeten,
Rinus
SDS upgrade
-
- New Member
-
- Senior Member
Mischien kun je hier iets mee.
http://www.scoty.de/index2.htm
Workshops
Nachrüstung
Sprachdialogsystem
Dan naar beneden scrollen.
Lees dit topic ook eens door.
viewtopic.php?t=11161
Veel succes
http://www.scoty.de/index2.htm
Workshops
Nachrüstung
Sprachdialogsystem
Dan naar beneden scrollen.
Lees dit topic ook eens door.
viewtopic.php?t=11161
Veel succes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
unit hoeft niet gecodeerd te worden, maar je moet de microfoon direct op de rns-e (laten) aansluiten. Deze is nu direct op je bluetoothmodule aangesloten c.q. niet aangesloten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 524