Ik heb een rns 300 in mijn volkswagen van 2006. Ik heb een franse cd met daarop de hoofdwegen van europa van blaupunkt. Kan ik hiermee vanaf Nederland op de hoofdwegen naar het buitenland navigeren? Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb ook een Beneluxkaart/europa en nu vraag ik me af of deze werkzaam is zodra ik buiten het kaartgebied kom? us als ik bv naar Berlijn ga?
Bij de Volkswagendealer weten ze er geen antwoord op. Wie wel?
rns 300 hoofdwegen europa
-
- New Member
-
- Senior Member
Je hebt geen franse CD maar een CD Frankrijk + Hoofdwegen en dus ook een Benelux + Hoofdwegen.
Met beide cd's kun je makkelijk naar Berlijn navigeren. Het punt is dat je geen nauwkeurige bestemming kunt ingeven. Alleen maar Centrum.
Voor het bepalen van je bestemming moet je echt de cd Duitsland + Hoofdwegen hebben. Daarmee kun je de bestemming invoeren en meteen vanaf je huisadres gaan navigeren. Afhankelijk van de afstand tot een doorgaande weg zal de route al dan niet meteen berekend gaan worden maar in ieder geval zodra je daarbij in de buurt gaat komen.
Met beide cd's kun je makkelijk naar Berlijn navigeren. Het punt is dat je geen nauwkeurige bestemming kunt ingeven. Alleen maar Centrum.
Voor het bepalen van je bestemming moet je echt de cd Duitsland + Hoofdwegen hebben. Daarmee kun je de bestemming invoeren en meteen vanaf je huisadres gaan navigeren. Afhankelijk van de afstand tot een doorgaande weg zal de route al dan niet meteen berekend gaan worden maar in ieder geval zodra je daarbij in de buurt gaat komen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
rns 300 hoofdwegen
Met de cd van de benelux wordt de route naar Berlijn berekend na instellen Duitsland. Dus ik ga er vanuit dat dat wel lukt
Met de cd van Frankrijk lukt het niet. Ik krijg dan als bericht dat het buiten het kaartgebied valt. Stem zegt dat het buiten het gedigitaliseerd gebied valt.
De cd van de Benelux is ex en Frankrijk e travelpilot. Heeft het daar iets mee te maken?
Met de cd van Frankrijk lukt het niet. Ik krijg dan als bericht dat het buiten het kaartgebied valt. Stem zegt dat het buiten het gedigitaliseerd gebied valt.
De cd van de Benelux is ex en Frankrijk e travelpilot. Heeft het daar iets mee te maken?
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is toch precies wat ik al aangaf. Om een route berekend te krijgen met een CD die niet jouw standplaats bevat moet je zelf op of zeer nabij een doorgaande weg zitten. Bij die van Frankrijk is dat niet zo en bij de Benelux CD heb je volledige dekking. Je vertelt dus niet nieuws.
Ex en E is exact hetzelfde formaat cd's
Ex en E is exact hetzelfde formaat cd's
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-