CDroms huren

Aikibart
New Member
New Member

CDroms huren

Bericht door Aikibart »

Heb zopas mijn nieuwe sharan bij de garage opgehaald met daarin het middeleeuwse navigatie system en een cdrom van de benelux voor 2006 :?

Weet er iemand of het mogelijk is om deze cdroms ergens te huren? Ik ga eenmalig naar Italie in augustus, en vind het een beetje dom om hiervoor een cd te komen van 149 euro. Hier heb je bij mijn weten al een volledig navigatie systeem voor.

Bedankt voor het advies,
Bart

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Heb zopas mijn nieuwe sharan bij de garage opgehaald met daarin het middeleeuwse navigatie system en een cdrom van de benelux voor 2006
Of je bent belazerd door de dealer want een nieuwe Sharan wordt op dit moment afgeleverd met de CD 2007/2008 of je "belazert" ons en bedoelt dat je een oude Sharan als occassion hebt gekocht :oops:
Dat je € 149 voor een CD moet betalen wist je van te voren toen je deze auto met dit antieke systeem ging kopen.

CD's huren is uitgesloten en trouwens door de fabrikant nadrukkelijk verboden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aikibart
New Member
New Member

Bericht door Aikibart »

Beste Gerritje,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik had helaas weinig keuze bij het kopen van de Sharan; het is een lease wagen, en ik had keuze uit 3 merken: BMW, Audi en Volkswagen. Met drie kleine kindjes was de keuze snel gemaakt.

Jammer dat huren verboden is; dan zullen met een kaart richting Italie moeten karren.

Gr,
Bart

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Maar ik begrijp daarom nog steeds niet dat je er een oude CD bij hebt gekregen. Dan word je door iemand getild!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aikibart
New Member
New Member

Bericht door Aikibart »

Ze hebben me intussen bevestigd dat ze over een maand de versie 2008/2009 kunnen bestellen, en die gingen ze me bezorgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Daaruit begrijp ik dat ze die gratis naleveren? Zo ja, dan is dat uiteraard prima voor elkaar :D

Mbt de Italië CD, kijk eens op Marktplaats rond, daar zie je met enige regelmaat iets oudere CD's langskomen voor een, naar ik denk akseptabele prijs. Check wel of het een goed ORIGINEEL is, er worden nog wel eens kopieën aangeboden. En da's niet toegestaan :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aikibart
New Member
New Member

Bericht door Aikibart »

Thanks. Voor zover ik begrijp, zouden de DX cdroms bij moeten werken, klopt dit, of moet ik nog ergens anders op letten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Je moet straks op meerdere zaken letten dan uitsluitend de toevoeging DX bij de Travelpilot CD's
Het is verreweg het meest eenvoudig om een set CD's van dezelfde jaargang te hebben. Zo niet, dan heb je iedere keer dat je van cd wisselt een vervelende vertraging omdat er andere software geladen gaat worden.
En verder heb je voor een reis naar Italié helemaal nul komma niets aan deze CD alleen. Je moet er nog minimaal de CD Major Roads of Europe bij hebben want andere heb je uitlsuitend de beschikking over de egen precies tot aan de granzen van het dekkingsgebied.
Je zei het zelf al, een middeleeuws navigatieapparaat dat je zo snel mogelijk moet dumpen en een echte inbouwen.

Maar wie weet zijn er hier wel vakantiegangers die jou een setje Cd's willen uitlenen :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aikibart
New Member
New Member

Bericht door Aikibart »

Gerritje,

In Italie raak ik nog wel zonder GPS. Ik vond het vooral nuttig om in Italie zelf te hebben, met al die kleine straatjes aldaar, dus die vertraging, daar kan ik dan ook nog mee leven (is maar 1 keer, bij het binnenrijden van Italie).

Waar moet ik dan, naast de DX vermelding, verder nog op letten?

(een andere GPS inbouwen is geen optie, aangezien het een lease wagen is)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Je hoeft niets te doen.
Voordeeltje kan nog zijn dat het dievengilde minder dan 1 minuut nodig heeft om een MFD te jatten. Maar ook die weten inmiddels wat deze "kwaliteit" nog oplevert :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”