Fraaiere stem (ja echt
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zoals elders al behandeld.
Alleen begrijp ik een ding niet, het lijkt wel offie sindsdien iets 'preciezer' is: sta ik op m'n oprit (en inderdaad is dat niet de openbare weg) en ik geef een route in, dan wordt die keruig uitgerekend, zie ik hem op mijn scherm en krijg ik als eerste (ALTIJD!) het advies "begeeft u zich naar de bekende route" (of iets van die strekking).
Dacht vanmiddag dat dat misschien alleen op die plek zo was, maar toen ik in Eindhoven (3 meter van de weg op een parkeerplaats staande) weer een route ingaf, dezelfde melding. Is 7.6 iets nauwkeuriger? Verder maakt het me geen steek uit want de route klopt, enz.
Gisteren trouwens leuke ervaring: haal een burootje op voor m'n zoontje in Nuenen. Was er heen gereden met 'snelste route' aan. Toets 'kortste route' in voor de terugrit. Stuurt ie me dwars door het bos. Over verharde bospaden waar ik officieel ook mocht rijden. Was wel een lollige ervaring en dik m'n eigen schuld. De route was inderdaad korter. Over het verschil in tijd zullen we het maar niet hebben
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)