Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
lappie schreef:Mij is verteld door de telefoon dat het een navigatie-systeem is voor in de auto!!
Een soort Tom Tom dus.....
Lambert
Dan ben ik benieuwd hoe 'ie echt heet. Want over een "Navitimer" navigatiesysteem kan ik helemaal niks vinden. Ook niet bij Essent.
Wanneer krijg je 'm in huis?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Al lezende lijkt het me een systeem als Nav4all biedt. Dat is een Off-Line systeem, je moet de kaartgegevens ophalen als je een route wilt plannen. En dus moet je de beschikking hebben over een goede verbinding met je provider, op UMTS niveau, gekoppeld aan een abo voor data.
Voorts lees ik dat het vooralsnog alleen in de USA te gebruiken is, iets van Europa zie ik nog niet.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.