Hallo forumleden,
over 2 maanden mag ik mij ook tot de schare navigatiebezitters rekenen (mijn Nokia N95 niet meegeteld). In mijn nieuwe auto (Honda Civic Hybrid) wordt dankzij een aanbieding bij de dealer de VDO-Dayton MS6300 ingebouwd, wat een combinatie is van de PC 5200 met de Kenwood KVT729. Zijn hier toevallig lezers die hetzelfde systeem hebben (of 1 van beide onderdelen) en wat gebruikerservaringen met mij willen delen?
Bij voorbaat dank!
Ervaringen gezocht met VDO-Dayton MS6300
-
- New Member
-
- Senior Member
Natuurlijk leren we ook hier graag bij maar een MS6300 bestaat niet.
Het is ook slecht voorstelbaar dat VDODayton en Kenwood tot een dergelijke samenwerking zouden zijn gekomen.
Ik denk dat de kwaliteit van het beeld voornamelijk afhangt van de videointerface die er tussen wordt gemonteerd.
Van de Kenwood zijn voldoende recensies op het net aanwezig. De PC5200 is onbetwist de beste of in ieder geval één van de beste navigatiecomputers die er op de markt zijn.
Het is ook slecht voorstelbaar dat VDODayton en Kenwood tot een dergelijke samenwerking zouden zijn gekomen.
Ik denk dat de kwaliteit van het beeld voornamelijk afhangt van de videointerface die er tussen wordt gemonteerd.
Van de Kenwood zijn voldoende recensies op het net aanwezig. De PC5200 is onbetwist de beste of in ieder geval één van de beste navigatiecomputers die er op de markt zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
haha, Navco heeft die MS6300 zelf verzonnen en samengesteld.
Het is mijn inziens het beste van 2 werelden, erg prima dus.
Het is mijn inziens het beste van 2 werelden, erg prima dus.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Senior Member
En Navco is tegenwoordig hofleverancier van Honda in Nederland
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Senior Member
Honda zal zelf ook ergens zijn navigaties inkopen, en dat kan per DEALER verschillen
Hide post links |
-
- New Member
Een update:
Het navpakket hierboven was een speciale deal van de dealer (Abswoude, Noordwijk). Ik belde begin september met de vraag of 'mijn auto' al bijna klaar was (besteld op 18 april), toen kreeg ik te horen dat de nav nog geleverd moest worden. Dit vond ik wel frappant: "Zeg, jullie wisten al 5 maanden dat mijn auto in aantocht was, waarom hebben jullie niet in de tussentijd alvast de nav besteld?"
Het antwoord: "Wees blij dat we 'm nog niet hadden besteld. Het pakket is in een aantal andere HCH's ingebouwd en ze zijn vervolgens allemaal teruggekomen. De i-pod aansluiting bleek alleen met 1e generatie i-pods te werken, en de radio-ontvangst was zeer matig. Al die systemen zijn teruggegaan richting leverancier [note: zeer waarschijnlijk dus Navco.nl] om te repareren. Zodra we dat wisten, hebben we gewacht met het bestellen van nieuwe pakketten om de fabrikant tijd te geven om deze 'known issues' te verhelpen. Jouw pakket is nu besteld en zou deze problemen niet meer moeten hebben."
Zijn hier mensen bekend met dit verhaal? Of is het een verkoperspraatje en is de werkelijke achterliggende gedachte "Hoe langer we wachten met bestellen, hoe verder in prijs hij daalt, hoe meer we er op verdienen."?
Het navpakket hierboven was een speciale deal van de dealer (Abswoude, Noordwijk). Ik belde begin september met de vraag of 'mijn auto' al bijna klaar was (besteld op 18 april), toen kreeg ik te horen dat de nav nog geleverd moest worden. Dit vond ik wel frappant: "Zeg, jullie wisten al 5 maanden dat mijn auto in aantocht was, waarom hebben jullie niet in de tussentijd alvast de nav besteld?"
Het antwoord: "Wees blij dat we 'm nog niet hadden besteld. Het pakket is in een aantal andere HCH's ingebouwd en ze zijn vervolgens allemaal teruggekomen. De i-pod aansluiting bleek alleen met 1e generatie i-pods te werken, en de radio-ontvangst was zeer matig. Al die systemen zijn teruggegaan richting leverancier [note: zeer waarschijnlijk dus Navco.nl] om te repareren. Zodra we dat wisten, hebben we gewacht met het bestellen van nieuwe pakketten om de fabrikant tijd te geven om deze 'known issues' te verhelpen. Jouw pakket is nu besteld en zou deze problemen niet meer moeten hebben."
Zijn hier mensen bekend met dit verhaal? Of is het een verkoperspraatje en is de werkelijke achterliggende gedachte "Hoe langer we wachten met bestellen, hoe verder in prijs hij daalt, hoe meer we er op verdienen."?
2008 Honda Civic Hybrid
Kenwood DNX5220BT / Philips GoGear 30Gb / Creative Zen V 1Gb
17 cm Co-ax. 60w speakers, spl 85db
Kenwood DNX5220BT / Philips GoGear 30Gb / Creative Zen V 1Gb
17 cm Co-ax. 60w speakers, spl 85db
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is onzin, de Kenwood is eenvoudig eventueel zelf te updaten.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 548
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 566
-
-
Weergaves: 1883
-
-
Weergaves: 1066
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 541
-
-
Navigatie voor Alfa 159 gezocht - geen cd's!
door RobbertM72 » 02 jun 2018 00:55 » in Aankoop advies -
Weergaves: 513
-
-
-
Gezocht toegangscode om in het systeem menu te komen
door dullaart1947 » 27 jan 2016 15:46 » in Renault -
Weergaves: 759
-