Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hoi ik heb een vraag ik heb nu sw4.8 is het raadzaam deze up te date naar 4.9 .
en heeft dit een voordeel zo ja wat is dit en word ie er iets sneller van?
groetjes lambert.
het is raadzaam om altijd de laatste software op je navigatie-computer te hebben.
je hebt nu 4.8 en de laatste software voor jouw systeem is 4.9., een nieuwere versie komt er niet meer.
voordelen o.a. is : Redelijk snel (maar of hij sneller is dan de 4.8 weet ik niet)
stabiel
postcode invoer mogelijk
hallo
ik wil mijn rsn510 van een andere firmware voorzien , nu staat er 3970 versie op .
als ik hem update naar één van de laaste nieuwe versies ben ik dan al mijn muziek kwijt die op de hd staan ??
of blijven deze er op staan en kan ik zonder...
Welke NC moet er op een tomtom one v8 om nieuwe kaarten te kunnen gebruiken. Ik heb een paar geprobeerd maar hij start niet op. Ik wil Benelux 9707466 installeren.
Bij deze stel ik me meteen even voor, ben Edwin en heb onlangs een andere VW gekocht waarin een Kenwood DNX9210BT zit.
Nu ben ik zelf handig met computers, software (ook binnenhalen ) en updaten TOMTOM en...
Ik heb sinds kort een andere auto met daarin een Becker Traffic Pro navigator daarin.
Alleen de kaarten die daarbij zitten zijn hopeloos verouderd , Traffic Pro Version 6.0 Europa. Dat zou ik graag anders zien.
Nu lees ik dat er reeds een versie...
Mijn ouder hebben dit systeempje in hun auto. Nu wilde ik de firmware upgraden, maar het lukte niet. De autoradio laat gewoon de radio spelen en laadt een kaart vanwaar hij denkt dat je bent.
Ik had een SD kaartje in FAT32 geformatteerd, en...
Ik ben sinds 2012 in het bezit van de Ultinon Volkswagen RNS 510 van Navaudio.
Toendertijd werd mij verteld dat kaartupdates in de toekomst gratis waren. maar toen ik er om kwam wisten ze nergens wat vanaf.
(was wel 1 van de dingen...