Hallo,
Vandaag de supercode ingevoerd. Tot mijn verbazing ben ik nu mijn flits waarschuwingen kwijt. Ik had Benelux tot juli 2008 maar niets komt voor in het rijtje bij mijn c-iq. Klopt dat of kijk verkeerd? Ik meen me een draadje op deze site te herinneren dat alles zou blijven werken maar dat was een discussie toen het net bekend was gemaakt.
Grtx. Roland
PS. heb nu Europa ipv alleen Benelux.
Supercode gekregen, weg flitsers
-
- Junior Member
Supercode gekregen, weg flitsers
Mondeo TDI + MS5400 + TMC + Flits/ Nissan Pathfinder DVD Navi.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Supercode gekregen, weg flitsers
Heb je al "proef" gereden met de supercode cd erin?R_Elst schreef:Tot mijn verbazing ben ik nu mijn flits waarschuwingen kwijt. Ik had Benelux tot juli 2008 maar niets komt voor in het rijtje bij mijn c-iq.
Gr,
Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400
Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400
Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)
Hide post links |
-
- Senior Member
Ja je kijkt verkeerd!R_Elst schreef:Vandaag de supercode ingevoerd. Tot mijn verbazing ben ik nu mijn flits waarschuwingen kwijt. Ik had Benelux tot juli 2008 maar niets komt voor in het rijtje bij mijn c-iq. Klopt dat of kijk verkeerd?
Ook al zou er iets staan bij Mijn C-IQ, dan nog heb je daar niets aan met een Supercode cd in je toestel.
Jouw toestel, je zegt jammer genoeg niet welk type, heeft daar een speciale voorziening voor.
Bij bijv de MS5600/5700 ga je naar Instellingen-Infopunten en dan kun je kiezen "Info bij verkeersovertredingen" of je gewaarschuwd wilt worden. Andere toestellen met SC hebben soortgelijke voorzieningen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Junior Member
Gerritje, Marc,
Dank voor jullie antwoorden. Nee Marc, ik heb nog niet proef gereden dat zal ik snel doen.
Gerritje, ik heb de 5400 met de supercode voor Europa. En bij infopunten heb ik ze beide inderdaad aangevinkt. Daar staan ze wel maar dat was ook al met C-IQ. Maar in de lijst met geldige abonnementen komen ze niet meer voor.
Volgende week ga ik weer een paar dagen naar Capelle en dan kom ik zat flitsers en trajectcontrolles tegen en dan zie wel of het werkt.
Waar ik nu eigenlijk benieuwd naar ben is, ik heb de cd's Europa met TMC maar waar kan ik zien hoelang mijn flitsabonnment nu nog duurt.
Grtx. Roland
Dank voor jullie antwoorden. Nee Marc, ik heb nog niet proef gereden dat zal ik snel doen.
Gerritje, ik heb de 5400 met de supercode voor Europa. En bij infopunten heb ik ze beide inderdaad aangevinkt. Daar staan ze wel maar dat was ook al met C-IQ. Maar in de lijst met geldige abonnementen komen ze niet meer voor.
Volgende week ga ik weer een paar dagen naar Capelle en dan kom ik zat flitsers en trajectcontrolles tegen en dan zie wel of het werkt.
Waar ik nu eigenlijk benieuwd naar ben is, ik heb de cd's Europa met TMC maar waar kan ik zien hoelang mijn flitsabonnment nu nog duurt.
Grtx. Roland
Hide post links |
-
- Senior Member
Kennelijk begrijp je er echt helemaal niets van.
Alles wat vroeger met C-IQ te maken had kun je helemaal voor 150% vergeten als je een SC cd er in hebt zitten. Ook al heb je nog een abonnement tot 2024
Alles wat vroeger met C-IQ te maken had kun je helemaal voor 150% vergeten als je een SC cd er in hebt zitten. Ook al heb je nog een abonnement tot 2024
Dit had en heeft totaal niets te maken met een abonnement. Het is geen TomTom want flitsinfo via TMC is gratis en voor iedereen te ontvangen mits je op de juiste zender hebt afgestemdWaar ik nu eigenlijk benieuwd naar ben is, ik heb de cd's Europa met TMC maar waar kan ik zien hoelang mijn flitsabonnment nu nog duurt.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Junior Member
Gerritje,
Duidelijk. Ik wist niet dat flitsinfo gratis was via TMC.
Ik moet gewoon gaan rijden.
Dank voor je antwoorden Gerritje.
Grtx. Roland
Duidelijk. Ik wist niet dat flitsinfo gratis was via TMC.
Ik moet gewoon gaan rijden.
Dank voor je antwoorden Gerritje.
Grtx. Roland
Hide post links |
-
- Senior Member
Nog steeds niet helemaal begrepen zie ik.Duidelijk. Ik wist niet dat flitsinfo gratis was via TMC.
Mobiele flitsinfo is altijd gratis geweest als TMC info via de commerciële zenders.
Vaste flitsers was per abonnement en is nu onderdeel van de supercode cd's/dvd's
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-