Hallo,
Ik heb sinds vorige week een nieuwe auto van de zaak, deze auto is uitgerust met een RNS300 maar nu is mijn vraag
Kan de radio ook dempen als er een navigatie instructie doorheen komt? Nu gooit die het er gewoon door heen zonder de muziek iets te dempen waardoor je de instructie bijna niet of slecht hoort.
Ik heb helaas geen handleiding van de radio ander had ik het op kunnen zoeken. Het navigatie geluid harder zetten vind ik geen optie maar het zou fijn zijn als die de muziek naar de achtergrond brengt.
Ik heb een Caddy bestelwagen dus een halve boordcomputer, ik zie niet de pijl weergaven in mijn display van de auto maar wel op de radio, er staat alleen niet bij na hoeveel meter ik af moet slaan waar kan ik dit terug vinden?
En collega van mij heeft een Golf variant en daar staat in zijn boord computer nog de afstand bij, ik neem aan dat je dit ook kan instellen zodat die het ook op het radio display laat zien. Maar hoe?
RNS300 geluid dempen bij instructie
-
- New Member
-
- Senior Member
Een nieuwe auto zonder instructieboekje?
Of je bedoelt een 2e hands of je bent bedot door de dealer.
Aangezien er geen aanwijzingen in je NMFA komen, heb je duidelijk geen boordonputer-plus. Alleen met die voorziening krijg je daar de aanwijzingen. Ik zie echter bij de meeruitvoeringen geen combinatie RNS300 met een Boordcomputer-Plus staan.
In principe is het zo dat geluid van radio en navigatie blijven staan op het niveau dat jezelf instelt tijdens de mededelingen.
Of je bedoelt een 2e hands of je bent bedot door de dealer.
Aangezien er geen aanwijzingen in je NMFA komen, heb je duidelijk geen boordonputer-plus. Alleen met die voorziening krijg je daar de aanwijzingen. Ik zie echter bij de meeruitvoeringen geen combinatie RNS300 met een Boordcomputer-Plus staan.
In principe is het zo dat geluid van radio en navigatie blijven staan op het niveau dat jezelf instelt tijdens de mededelingen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
De handleiding wordt na gestuurd via de post omdat ze die vergeten waren, maar ik ga kijken of het helpt om de navigatie instructie geluid de verhogen, maar dan staat het weer zo te schreeuwen. Misschien valt het wel mee.
Of is het zo als je radio zacht staat dat daarmee ook het geluid van de instructie zachter wordt?
Of terwijl blijft de verhouding het zelfde of wordt die groter of kleiner aan het radio volume?
Of is het zo als je radio zacht staat dat daarmee ook het geluid van de instructie zachter wordt?
Of terwijl blijft de verhouding het zelfde of wordt die groter of kleiner aan het radio volume?
Hide post links |
-
- Senior Member
De volumes zijn onafhankelijk van elkaar. Het betreft hier Radio, Navigatie en Telefoon. CD volume weet ik niet meer. Je zou ook het beginvolume na het inschakelen moeten kunnen vastleggen.
Druk maar eens een tijdje op Menu dat wordt je al heel wat wijzer.
Druk maar eens een tijdje op Menu dat wordt je al heel wat wijzer.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-