Hallo,
Ik heb nu al een dikke maand een dnx 5220BT maar nu zit ik met het volgende probleem:
Het lukt mij niet om mijn telefoonboek te synchroniseren, ik heb het ondertussen geprobeerd met verschillende gsm toestellen: SonyEricsson w810i, nokia 6500classic, nokia 3109,...
Wat zijn de juiste handelingen want de handleiding is daar nogal beperkt in.
Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit wel werkende en kan ik eventueel gebruik maken van de smsfunctie?
Mvg
Synchronisatie met dnx 5220BT
-
- New Member
-
- Average Member
DNX5220Bt
Dit ging helemaal automatisch.
Ik heb daar niets moeten voor doen.
Na het koppelen van mijn gsm aan de dnx begon hij automatisch met het overnemen van het adresboek.
Dit kan wel een paar minuten duren (afhankelijk van je adresboek) en ondertussen mag je dus niet je bluetooth-verbinding verbreken !
Telkens ik mijn wagen start en er een verbinding wordt gemaakt met mijn gsm doet hij dat telkens automatisch weer opnieuw om eventuele wijzigingen en ontvangen en uitgaande oproepen bij te werken.
Ik heb daar niets moeten voor doen.
Na het koppelen van mijn gsm aan de dnx begon hij automatisch met het overnemen van het adresboek.
Dit kan wel een paar minuten duren (afhankelijk van je adresboek) en ondertussen mag je dus niet je bluetooth-verbinding verbreken !
Telkens ik mijn wagen start en er een verbinding wordt gemaakt met mijn gsm doet hij dat telkens automatisch weer opnieuw om eventuele wijzigingen en ontvangen en uitgaande oproepen bij te werken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: DNX5220Bt
Beste allemaal,
Ook ik heb probleem met synchronisatie of inladen van telefoonboek van blackberry 8820 naar kenwood dnx5220BT.
Bluetooth software bij aankoop versie 1,43. Werkte niet. Vervolgens 1,70 geinstalleerd; werkte ook niet en vandaag 1,60 geinstalleerd. En deze werkt helaas ook niet. De kenwood herkent wel steeds de blackberry en neemt de ingekomen en uitgaande telefoonnrs automatisch op, maar het adresboek overbrengen lukt steeds niet.
Heeft iemand wellicht een tip voor me?
Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Huubvstrom
Ook ik heb probleem met synchronisatie of inladen van telefoonboek van blackberry 8820 naar kenwood dnx5220BT.
Bluetooth software bij aankoop versie 1,43. Werkte niet. Vervolgens 1,70 geinstalleerd; werkte ook niet en vandaag 1,60 geinstalleerd. En deze werkt helaas ook niet. De kenwood herkent wel steeds de blackberry en neemt de ingekomen en uitgaande telefoonnrs automatisch op, maar het adresboek overbrengen lukt steeds niet.
Heeft iemand wellicht een tip voor me?
Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Huubvstrom
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb een Blackberry 9000 deze kan ik zonder probleem gebruiken op me DNX5220BT met BT firmware 1.70.
Moest wel een handmatige sync van het telefoonboek doen.
Ga naar bluetooth opties en selecteer de verbinding met de dnx5520BT en kies dan voor Adresboek overbrengen.
Misschien staat de namen de eerste keer door elkaar, dan moet je nogmaals het adresboek laten overbrengen.
Helaas is het mij nog niet gelukt ook de smsen te laten overbrengen maar misschien kan dat met een nieuwe bluetooth software update. (De 9000 wordt officieel nog niet ondersteund)
PS: Wel zorgen voor een active verbinding tussen de DNX en de blackberry
Moest wel een handmatige sync van het telefoonboek doen.
Ga naar bluetooth opties en selecteer de verbinding met de dnx5520BT en kies dan voor Adresboek overbrengen.
Misschien staat de namen de eerste keer door elkaar, dan moet je nogmaals het adresboek laten overbrengen.
Helaas is het mij nog niet gelukt ook de smsen te laten overbrengen maar misschien kan dat met een nieuwe bluetooth software update. (De 9000 wordt officieel nog niet ondersteund)
PS: Wel zorgen voor een active verbinding tussen de DNX en de blackberry
Hide post links |
-
- New Member