Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ben nog nieuw hier maar heb een vraagje is het mogelijk om op de AVM P9000R een Ipod aan te sluiten dacht dat deze een AUx ingang had maar deze blijkt niet te werken?
Kan er iemand mij helpen??
Wie kan me helpen aan het aansluitschema van LCD monitor.
Merk rhoson typ MOV 653.
Het scherm maakt onderdeel uit van een navigatiesysteem uit een Volvo in combinatie met een Garmin GVN 53.
Echter de kabelboom ontbreekt vanaf de monitor....
Ik heb een Mi2200 met een MM5500 en MM5300 monitor en pc5200 navigatie computer, nu wil ik ook een achteruitrijcamera aan gaan sluiten. Maar weet iemand of er een verloop stekker voor is heb wel deze gezien maar kan nergens vinden of deze...
Onlangs heb ik een VW Touran uit 2006 aangeschaft met een RNS MFD2 type B versie. Ik heb een actieve aub (Axton AB20a) welke ik er op aan wil sluiten. Mijn vragen:
Zit er een line-out op de navigatie waarop deze is aan te sluiten?
Zo nee, dan...
Geachte heren,dames..
Ik heb een vraag aan U als deskundigen.. :D :D :D
Ik heb een Fiat Ducato camper van 2008..type 250 2.3 jtd..
Nu kon ik van iemand een Uconnect Fiat navi overnemen, uit een camper van 2015. Deze...
Weet iemand of je bij het updaten van de kaarten, dit toestel rechtstreeks moet aansluiten met een usb kabel in de achterzijde van het toestel of kan het ook via de accessoire waar de GPS wordt op geplaatst en die magnetisch (om op de...