Hallo ik heb een MS3000 en nu blijven de coordinaten gewoon op hetzelfde getal staan. Hij ziet wel 5 tot 8 sattellieten zegt die. Kent iemand dit probleem en zo ja ook een oplossing voor dit probleem? Alvast ebdankt voor jullie reacties.
Greetz Willy-NL
GPS probleem MS3000
-
- New Member
-
- Senior Member
-
- New Member
Geen satellieten (nul)
Hallo, ik heb een MS3000 en rijd daar al minimaal 1,5 jaar met veel plezier overal mee naar toe. Nu blijven bij mij juist de coordinaten wel veranderen, maar hij vindt steeds 0 satellieten. Kent iemand dit probleem en zo ja ook een oplossing voor dit probleem?
Ik zelf zou zeggen dat dit aan de antenne zou kunnen liggen, maar een shop in de buurt acht die kans klein.
Ik heb geen schade aan de voorruit gehad oid.
Groeten Erik.
Ik zelf zou zeggen dat dit aan de antenne zou kunnen liggen, maar een shop in de buurt acht die kans klein.
Ik heb geen schade aan de voorruit gehad oid.
Groeten Erik.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je na zoveel tijd ineens 0 satellieten ziet lijkt me toch iets defect aan de antenne of de kabel van de antenne.
Als dit trouwens permanent zo is kun je ook geen betrouwbare posities meer hebben. Dat de coördinaten veranderen betekent slechts dat gyro en snelheidssignaal nog goed zijn.
Garages hebben van veel dingen verstand, maar het is moeilijk om ze te betrappen op kennis van navigatiesystemen.
Als dit trouwens permanent zo is kun je ook geen betrouwbare posities meer hebben. Dat de coördinaten veranderen betekent slechts dat gyro en snelheidssignaal nog goed zijn.
Garages hebben van veel dingen verstand, maar het is moeilijk om ze te betrappen op kennis van navigatiesystemen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-