Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Sedert vandaag lukt het me niet meer om POI in te laden in het systeem. Er wordt bevestigd dat alle POI ingeladen zijn, maar als je ze wil gaan zoeken in nuttige punten is er niets te vinden en ze worden ook niet meer weergegeven.
viewtopic.php?t=11111
Hier meldde je net vol trots dat het probleem was opgelost. Niet dus
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hallo,
Ik kan een NT kaart niet laden op een Nüvi 57, terwijl dat wel kan op een Zümo 660. De kaart is unlocked gedownloaded, maar toch krijg ik op de nuvi de melding Kan kaarten niet ontgrendelen . Daarna de melding dat de bestanden zouden zijn...
Hallo , Ik ben Kees en ben nieuw hier.
Ik heb sinds 1 Dag deze mooie Garmin , ik snap er nog niet veel van , als hij aan gesloten is op mijn Mac zie ik wel het laad teken maar zie en hoor niet of het laad !!
Ook als ik het dan aan wil zetten om te...
Ik heb windows 10 als besturingssysteem en de bijgevoegde cd voor een spirit 6970lm kan niet gelezen worden op dit systeem. Die doet het maar tot windows 7. Hoe moet ik daar verder mee gaan? Met veel dank bij voorbaat.
Beste, ik heb tomtom go mobiel op mijn smart telefoon geinstalleerd.
Mijn vraag is deze; Hoe kan ik een GPX track bestand in MIJN ROUTES laden?
Heb wel langs MyDrive Connect geprobeerd, maar hoe ik navigatiesysteem eraan moet toevoegen is me een...
ik wil graag mijn KENWOOD DNX5260BT updaten naar versie 1.4
ik heb precies gedaan zoals op site beschreven. deze 2 bestanden gebrand op dvd:
DDX5_1_1.4.0.ruf
DDX5_2_0014.img
maar update blijft grijs en kan ik niet selecteren,
ik heb het...
Hallo, ik heb sinds vandaag een probleem met de xxl.
Nadat ik het toestel van de computer heb losgekoppeld (zoals ik altijd doe) start deze niet meer door.
Het blijft hangen op het scherm waar je op akkoord moet drukken, ik kan daar ook niet op...
Door een bericht in een fiets navigatie nieuwsbrief van vandaag, Bug Open Fiets Map Advies: download vóór je op vakantie gaat even een update via www.openfietsmap.nl. heb ik nu geen werkende kaarten meer op mijn Garmin Edge 800.
De kaarten waren van...