Hoi allemaal,
Recentelijk heb ik een ander auto gekocht (BMW) en in deze auto zit een VDOdayton navigatie ingebouw.
Beeldscherm: MM3000/01 Computer: PC4000 Verdere gegevens zijn mij helaas niet bekend....
Er zijn geen gegevens of instructieboekjes meer aanwezig.
Nu zitten de wegenkaarten van de benelux geinstalleerd, maar ik wil hem ook graag gaan gebruiken voor mijn vakantie naar Italie.
Jullie lezen het al...ik heb hulp nodig want ik snap er niet veel van!!
Wie kan mij helpen, hoe kom ik erachter welk NAVID ik heb, hoe weet ik welke CD ik moet bestellen, etc etc..
Ik kom er niet uit dus HELLUP!!
Groet Rob
onbekend systeem
-
- New Member
-
- Senior Member
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hoi Gerritje
Dank je wel voor je spoedige reactie!!
Hulp is zeker nodig, want ik heb twee linker navigatie handen.
Kan ik van die site elke CD-bestellen en in mijn computer in de auto stoppen?
En als ik al benelux heb (overigens oude versie, denk ik) en ik neem alleen italie, dan navigeert het systeem me niet door oostenrijk en zwitserland? dus dan kan ik beter een gehele nieuwe europa versie nemen?
Dus ik vrees dat ik nog een klein beetje hulp nodig heb!
wacht op je reactie..
Groet Rob
Dank je wel voor je spoedige reactie!!
Hulp is zeker nodig, want ik heb twee linker navigatie handen.
Kan ik van die site elke CD-bestellen en in mijn computer in de auto stoppen?
En als ik al benelux heb (overigens oude versie, denk ik) en ik neem alleen italie, dan navigeert het systeem me niet door oostenrijk en zwitserland? dus dan kan ik beter een gehele nieuwe europa versie nemen?
Dus ik vrees dat ik nog een klein beetje hulp nodig heb!
wacht op je reactie..
Groet Rob
Hide post links |
-
- Senior Member
Vooruit:
Als je de cd's van Navteq hebt dan staat er op elke cd ook een vrij uitgebreid europees wegennet.
Dit betekent dat je met de CD Italië in je computer, een adres in kunt geven en de begeleiding starten. Dan hoef je alleen nog maar vanaf je huidige positie naar een doorgaande wg te rijden om in Italië te komen.
Alleen als je ook onderweg nog iets wilt rondrijden zul je de cd's van bijv Duitsland en Centraaal Europa nodig hebben.
Bij de CD's van Tele Atlas ligt het net iets anders. Daar heb je voor de doorgaande wegen een aparte cd nodig die zeer uitgebreide informatie bevat. Hiermee kun je op dezelfde wijze naar Italië navigeren mits je met de Italië CD een adres opzoekt en vervolgens de Hoofdwegen cd er in stopt en de begeleiding start.
In onze rubriek handleidingen, links onder het gele balkje, kun je ook voor jouw systeem een handleding downloaden.
Rnd deze tijd komen de 2008-2 edities uit van Navteq en TeleAtlas zal deze maand de 2008/2008 kaarten gaan verspreiden. Dit impliceert dat de vorige edities vaak tegen zeer aantrekkelijke prijzen worden verhandeld of aangeboden.
Laat je vooral door Jos Merks van Navco verder voorlichten voor je kaartaankopen. Dat is de moeite waard.
Bedenk wel dat 2 losse kaarten haast even duur zijn als een complete Europa-set!
Als je de cd's van Navteq hebt dan staat er op elke cd ook een vrij uitgebreid europees wegennet.
Dit betekent dat je met de CD Italië in je computer, een adres in kunt geven en de begeleiding starten. Dan hoef je alleen nog maar vanaf je huidige positie naar een doorgaande wg te rijden om in Italië te komen.
Alleen als je ook onderweg nog iets wilt rondrijden zul je de cd's van bijv Duitsland en Centraaal Europa nodig hebben.
Bij de CD's van Tele Atlas ligt het net iets anders. Daar heb je voor de doorgaande wegen een aparte cd nodig die zeer uitgebreide informatie bevat. Hiermee kun je op dezelfde wijze naar Italië navigeren mits je met de Italië CD een adres opzoekt en vervolgens de Hoofdwegen cd er in stopt en de begeleiding start.
In onze rubriek handleidingen, links onder het gele balkje, kun je ook voor jouw systeem een handleding downloaden.
Rnd deze tijd komen de 2008-2 edities uit van Navteq en TeleAtlas zal deze maand de 2008/2008 kaarten gaan verspreiden. Dit impliceert dat de vorige edities vaak tegen zeer aantrekkelijke prijzen worden verhandeld of aangeboden.
Laat je vooral door Jos Merks van Navco verder voorlichten voor je kaartaankopen. Dat is de moeite waard.
Bedenk wel dat 2 losse kaarten haast even duur zijn als een complete Europa-set!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Super bedank Gerrit!!
Kijk hier kan ik mee verder!
Ik zal spoedig cotact opnemen met Novatech
Kijk hier kan ik mee verder!
Ik zal spoedig cotact opnemen met Novatech
Hide post links |
-
- Senior Member
Zal hij vast niet leuk vinden dat je de zaak zo noemtIk zal spoedig cotact opnemen met Novatech
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-