Op de site van kenwood (http://www.kenwood.nl/support/download/software) is nieuwe firmware te downloaden voor de DNX7200, versie 1.09. (Ipod aanpassingen). Ik heb in oktober 2007 mijn DNX7200 aangeschaft. De softwareversie van dit apparaat is 1.02.
Weet iemand wat de de aanpassingen zijn geweest van de tussenliggende versienummers?
Inmiddels is Garmin City Navigator Europe NT 2008 uit. Kenwood meldt op hun site dat nog geen updates beschikbaar zijn van Versie 9! Normaal worden kaartupdates via de file "gupdate.gcd" via de SD card overgezet.
Wie kan mij informeren hoe deze nieuwe versie vanaf de DVD is te installeren op de DNX7200?
DNX 7200 - Nieuwe firmware 1.09
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hoewel je anders zou verwachten is het zeer gebruikelijk dat er sommige versies lijken te ontbreken Vaak hebben deze nummers betrekking op "incomplete" of "mislukte" tussenversies die niet voor de consument bedoeld zijnWeet iemand wat de de aanpassingen zijn geweest van de tussenliggende versienummers?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb sinds kort de DNX 7200 en zag dat mij firmware nog maar 1.0.1 is. Ik dacht ook up te daten maar om die 1.0.9 te downloaden moet je blijkbaar wel als taal English selecteren op die website. Want bij Nederlands is er geen update beschikbaar. Heeft dat een reden? Of zijn er al mensen die deze update geinstalleerd hebben zonder problemen?
Op de Belgische Kenwood-site is er zelfs nog geen sprake van een download sectie voor dergelijke updates.
Bedankt.
HowowcanIgo
Op de Belgische Kenwood-site is er zelfs nog geen sprake van een download sectie voor dergelijke updates.
Bedankt.
HowowcanIgo
Hide post links |
-
- New Member
iPod werkt niet meer na update iTunes firmware
Hallo,
Mijn iPod video heeft het altijd prima gedaan met met DNX7200, maar vorige week vond iTunes het nodig om een firmware update te plaatsen. Resultaat: iPod wordt wel herkend, is bestuurbaar maar levert geen geluid meer op.
Kan DNX firmware 1.09 helpen ? (Ik heb nu 1.01).
KAn iemand mij daar aan helpen? Ik heb het serienummer niet zo bij de hand?
Mijn iPod video heeft het altijd prima gedaan met met DNX7200, maar vorige week vond iTunes het nodig om een firmware update te plaatsen. Resultaat: iPod wordt wel herkend, is bestuurbaar maar levert geen geluid meer op.
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: iPod werkt niet meer na update iTunes firmware
Toe nou, dus anderen moeten moeite gaan doen om iets voor jou te doen terwijl jij het te veel moeite vind om even dat nummer op te zoekenchessjohn schreef:Hallo,
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb in de DNX gezocht, maar kan het nergens vinden, wel die van de Garmin unit.
Ik heb een leaseauto, zonder enige aankoopbon of doos van de unit.
Ik heb een leaseauto, zonder enige aankoopbon of doos van de unit.
Hide post links |
-
- Senior Member
waar kom je vandaan? wel zo handig om te weten
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |